مسؤولان نسبت به اجرای دستورات اسلامی بی تفاوت نباشند

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که حجاب اسلامی مانند سایر دستورات اسلام باید در جامعه عملی شود،گفت: حوزه باید نسبت به اجرای دستورات اسلامی حساس بوده و مسؤولان نیز نباید بی تفاوت باشند.
حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، مسأله حجاب را از موضوعات مسلم و با ادله محکم در اسلام دانست.

وی افزود: باید نسبت به این موضوع مهم در جامعه  امر به معروف و نهی از منکر شود، چندین سال است که درباره حجاب بحث شده و مسائلی مطرح می شود اما اهتمام لازم برای اجرا آن وجود ندارد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم اظهار داشت: امروز نظام اسلامی روی کار است و وقتی مطلبی مورد تأکید قرآن، روایات و سیره اهل بیت(ع) است باید عملی شود.

وی ادامه داد: یکی از مسلمات اسلام مسأله حجاب زن است و ارزشی محسوب می شود که باید عملی شود، کسانی که قدرت دارند مانند دولت باید کاری کنند که حجاب رعایت شده و عملی شود تا شاهد فراگیری این دستور اسلامی باشیم.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که حجاب اسلامی مانند سایر دستورات اسلام باید در جامعه عملی شود، ابراز داشت: حوزه علمیه قم باید نسبت به اجرای دستورات اسلامی حساس باشد، همچنین کسانی که مسؤولیت دارند باید نسبت به این موضوع دغدغه داشته و احساس مسؤولیت کنند نه این که بی تفاوت باشند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 6 = 12