مدیران مدارس طلاب را به امر تبلیغ ترغیب کنند

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه: اگر چه نگاه های متفاوتی در مورد تبلیغ وجود دارد؛ ولی از همه مهمتر نقش مدیران مدارس علمیه در توجه دادن طلبه به امر تبلیغ است.
به گزارش خبرنگارخبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین نبوی، در مراسم اختتامیه اجلاسیه دو روزه مدیران مدارس عملیه کشور که در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد با بیان اینکه هدف از تأسیس حوزه، ترویج و تبلیغ بوده و عرصه تبلیغ هم بسیار گسترده است، گفت: اگر چه نگاه های متفاوتی در مورد تبلیغ وجود دارد؛ ولی از همه مهمتر نقش مدیران مدارس علمیه در توجه دادن طلبه به امر تبلیغ است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه افزود: در روایت متعدد براهمیت تبلیغ توجه داده شده؛ اما متأسفانه مدیران بعضی مدارس نسبت به امر تبلیغ و فضای مجازی کم توجه و یا بی توجه هستند.

تصاویر/ اختتامیه اجلاسیه مدیران مدارس علمیه سراسر کشور

وی عنوان کرد: امروز نگرانی مدیر تنها به درس و بحث طلاب معطوف شده است و همین مسئله خود عامل مشکلات و تضعیف جایگاه امر تبلیغ است.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی گفت: کار مدیر، توجه دادن و روشن کردن اهمیت بحث تبلیغ و فضای مجازی است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه گفت: امروز شاهد این قضیه هستیم که در همین حوزه، افرادی رشد می کنند که برای رسیدن به منافع خود و حفظ پست و مقام از واضح ترین مسائل به راحتی می گذرند، مسائل ارزشی را زیر سؤال می برند.

وی با بیان اینکه از مسائل مهم در بحث تبلیغ، برگزاری آموزش مهارتی تبلیغی در مدارس علمیه است، افزود: انجام دوره ها و کارگاه های هنر تحت برنامه مدارس علمیه به عنوان طرح جامع هنر، زمینه سازی برای راه اندازی گروه های تبلیغی، همکاری و شرکت در ارزیابی از مبلغان طرح امین و بینات و هجرت، معرفی طلاب فعال در فضای مجازی، ایجاد نمایندگی فروش محصولات و تولیدات علمی حوزوی از جمله برنامه های معاونت تبلیغ برای بحث جایگاه تبلیغ در مدارس عملیه است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + 5 =