بیانیه اتاق تبلیغ خراسان خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح «اعاده اموال نامشروع»

اتاق تبلیغ خراسان خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح «اعاده اموال نامشروع» بیانیه ای صادر کرد.


به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، لحظه تاریخی که ما در آن قرار داریم بسی مهمتر و حساس تر از آن است که از ما خدمتگزاران کسی حق داشته باشد آن را با سرگرم شدن به جمع ثروت برای خود یا فرزندان و کسان خود، ضایع کند و لعنت خدا و خلق را متوجه خود سازد.

مقام معظم رهبری

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم؛

همانطور که مستحضر هستید طرحی با عنوان “اعاده اموال نامشروع مسئولین” در صحن علنی مجلس مطرح شد که این طرح می تواند کمک جدی و قابل توجهی به مقابله با فساد در تمام رده های مسئولیتی نظام و افزایش اعتماد عمومی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته باشد. یکی از نکات مثبت این طرح این است که می تواند نقش موثری در بازشناختن وکیل الدوله از وکیل الرعایا ، و تشخیص خاین از خادم برای مردم داشته باشد.

اعضای اتاق تبلیغ خراسان ضمن حمایت جدی و تاکید بر تصویب قاطع این طرح و تقدیر از نمایندگان دلسوزی که طراحی انرا برعهده داشتند ،از تمامی حضرات به حمایت و امضای این طرح دعوت نموده و از نمایندگان مردم شریف استانهای خراسان درخواست دارند که با اعلام شفاف آرای خود و دفاع از طرح در روز رای گیری، اعتماد از دست رفته را بازگردانیده و موجبات امید و احساس نشاط را در کشور فراهم سازند./۹۳۴/د۱۰۳/ب۱

اتاق تبلیغ خراسان






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 9 = 18