آمار تلفات تصادفات رانندگی جای نگرانی دارد | مسؤولان چاره اندیشی کنند

حضرت آ‌یت الله سبحانی با ابراز نگرانی از آمار بالای تلفات و صدمات تصادفات رانندگی، خواستار چاره اندیشی مسؤولان برای کاهش آسیب ها شد.

 حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج خود که در مسجئد اعظم قم برگزار شد، با ابراز نگرانی از آمار بالای تلفات و صدمات تصادفات رانندگی گفت: قبل از ایام نوروز هم تذکر دادیم که سفرهای زیاد و غیرضروری به صلاح کشور و مردم نیست.

وی افزود: رسانه ها درباره سفر تبلیغ می کنند که به صلاح جامعه نیست، امروز می بینیم که تعداد کشته ها، زخمی ها و مجروحان این حوادث بسیار است، بر اساس اعلام مسؤولان و وزیر بهداشت بیش از ۱۰ هزار نفر بر اساس همین مشکلات جراحی شده اند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که هر روز تعداد بسیاری از مردم شیعه و مسلمان بر اساس تصادفات از دست می روند یا آسیب های جدی می بینند، اظهار داشت: بی نظمی و عدم رعایت قانون و استاندارد نبودن جاده ها و خودروها بسیار مشکل ساز است، تعداد کشته ها و مجروحان بر اساس تصادفات رانندگی جای نگرانی دارد و باید برای آن چاره ای اندیشید.

وی همچنین در بخش دیگر سخنان خود بر لزوم اهتمام بیشتر طلاب به درس و بحث تأکید کرد و ادامه داد: متأسفانه حوزه از قبل از عید خالی شد، طلاب باید دقت کنند که ایام تحصیلی کم است و باید همت کنند تا بحث ها به جایی برسد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = 9