دبیر اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان: راهبردهای قرآن کریم در عرصه های مهندسی فرهنگی بی نظیر است

دبیر اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان گفت: راهبردهای قرآن کریم در عرصه های مهندسی فرهنگی و راهبرد گفتگوی ادیان بی نظیر و کاملا کاربردی است.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام هادی مشیری، دبیر اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان در جمع خواهران فعال فرهنگی گفت: هنوز دکترین ها و راهبردهای قرآن کریم به صورت مناسب و لازم در جامعه نشر نیافته و باید نسبت به این امر، حوزویان و فعالان فرهنگی تلاش مضاعفی کنند.

وی افزود: قاطعانه و با اطلاع دقیق از آمار اعلام می کنم که وقتی معارف بلند و اندیشه های ناب قران کریم در جامعه نشر یابد، شاهد کاهش جدی اسیب های اجتماعی واخلاقی حتی رشد اقتصادی در کشور خواهیم بود.

حجت الاسلام مشیری ادامه داد: دروغ، عیبجویی، سوظن، درآمدو کسب حرام، رباخواری ودیگر مفاسد فردی و اجتماعی نمونه هایی از آسیب های جدی جامعه امروز هستند که با عمل به دستورات راهبردی و راهبردها و رهنمودهای قران کریم،شاهد ریشه کنی این آسیب ها خواهیم بود.

استاد حوزه علمیه خراسان با تاکید بر ضرورت فعالیت هرچه بیشتر حوزه های علمیه در این زمینه اظهار داشت: طلاب باید با مفاهیم قران انس بگیرند و راهبردها و دکترین های قرآن را بشناسند و برای جامعه تبیین کنند.

مدیر مرکز مطالعات راهبردی تبلیغ با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر نهادهای فرهنگی به راهبردها و دکترین های اجتماعی و تربیتی قرآن کریم افزود: راهبردهای قران کریم در عرصه های مهندسی فرهنگی و راهبرد گفتگوی ادیان بی نظیر و کاملا کاربردی است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 8 = 16