آیت الله وحید خراسانی: دولت برای اشتغال و ازدواج جوانان فکری کند

حضرت ‌آیت الله وحید خطاب به وزیر کار گفت: برای جوان‌های بی‌کار، به فکر کار باشید. این‌ها آواره شدند، زندگی گرفتاری دارد، ازدواج می‌خواهند بکنند، اما چیزی ندارند؛ هر چه کمک بشود کم است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین وحید خراسانی امروز دیدار وزیر کار بر رسیدگی به امور نیازمندان جامعه و اهمیت دادن به اشتغال و ازدواج جوانان تاکید کرد.

این مرجع تقلید  پس از ارائه‌ گزارش علی ربیعی گفت: کار شما در کفالت ایتام آل محمد (صلی الله علیه و آله) بسیار با ارزش است؛ ان شاء الله همه ایتام مملکت را کفالت کنید. حضرت رسول (صلی الله علیه و آله) می‌فرمایند: «انا و کافل الیتیم کهاتین»، «من و کسی که کفالت یک یتیم را بکند در بهشت مانند این دو(اشاره به دو انگشت دست) هستیم». این عمل بسیار مهم است: تربیت و مواظبت آنها بر احکام شرع».

حضرت آیت الله وحیدخراسانی در ادامه با اشاره به موضوع اشتغال و ازدواج جوانان اظهار داشت: برای جوان‌های بی‌کار، به فکر کار باشید. این‌ها آواره شدند، زندگی گرفتاری دارد، ازدواج می‌خواهند بکنند، اما چیزی ندارند؛ هر چه کمک بشود کم است. درد مردم پیش ماست؛ ان شاء الله سعی کنید برای بی‌کارها کار درست کنید و وسیله ازدواج این جوان ها را فراهم کنید؛ اجرتان حساب ندارد.

این مرجع تقلید همگان را به قرائت قرآن و هدیه آن به حضرت صاحب الامر(عج) توصیه و تأکید کرد: عموم مردم در شب نیمه شعبان با توسل به امام زمان(عج) برای رفع مشکلات دعا کنند./






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 8 = 16