تقدیر آیت الله نوری همدانی از فعالیت های هلال احمر

حضرت آیت الله نوری همدانی گفت: تمام‌کارها و فعالیت جمعیت هلال‌احمر در حکم عبادت و بندگی خداوند متعال است چراکه جمعیت هلال‌احمر نیز در راستای رفع مشکلات جامعه و ایجاد شادمانی در دل مردم فعالیت می کند.

حضرت آیت الله نوری همدانی امروز در دیدار رییس جمعیت هلال‌احمر کشور که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: آمادگی جمعیت هلال‌احمر برای فداکاری و کمک در برابر وقوع حوادث امر ارزنده‌ای بوده که باید همواره تقویت شود چراکه جامعه و کشور هیچ‌گاه از احتمال وقوع حوادث خالی نیست.

این مرجع تقلید گفت: تمام‌کارها و فعالیت جمعیت هلال‌احمر در حکم عبادت و بندگی خداوند متعال است چراکه مهم‌ترین چیزی که در هر کاری منشأ اثر است نیت و قصد از انجام کار است و جمعیت هلال‌احمر نیز دقیقاً در راستای رفع مشکلات جامعه و ایجاد شادمانی در دل مردم است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قن با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام(ص) تأکید کرد: در درگاه خداوند متعال هر فرد به‌اندازه‌ای مورد احترام و ارزش بوده که نسبت به مردم و جامعه مفید بوده و منفعتی از جانب آن‌ها نصیب شهروندان شود.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با بیان اهمیت فعالیت جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد: آمادگی جمعیت هلال‌احمر امری ضروری و مهمی بوده که باید همواره تقویت و قوی‌تر شود چراکه هرلحظه در کشور و جامعه احتمال بروز حادثه‌ای طبیعی می‌رود.

وی با تأکید بر حدیثی از امیر مؤمنان(ع) تصریح کرد: باید قلب جمعیت هلال‌احمر از عشق و محبت به مردم مملو و سرشار باشد، فعالیت در جمعیت هلال‌احمر امری بسیار مهم و ارزشمند است، انتخاب شغل نشان از روحیه افراد است و دراین‌بین باید گفت که خداوند توفیق ویژه‌ای به اعضای جمعیت هلال‌احمر داده است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + 9 =