آیت الله علوی‌گرگانی:مسؤولان در خدمت ملت باشند

حضرت آیت الله علوی‌گرگانی با اشاره به اداره شدن بسیاری از فضاهای مجازی به دست دشمنان تأکید کرد که هدف دشمنان در فضای مجازی منحرف کردن جوانان است.

حضرت آیت الله علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با بیان این که دلسوزی برای مردم در سیره پیامبر و اهل بیت(ع) جایگاه ویژه ای دارد، اظهار داشت: ما همواره به مسؤولان هم توصیه کرده ایم که نسبت به مردم دستگیری داشته باشند.

وی افزود: مدیران و مسؤولان باید به فکر ملت باشند و امروز فعالیت های فرهنگی و درست کردن جمع هایی برای انس و الفت با جوانان اهمیت فوق العاده ای پیدا کرده برای این که فضاهای مجازی امروز جوانان را تحت سلطه خود قرار داده است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم عنوان کرد: بسیاری از جوانان تماس می‌ گیرند و از مشکلات جامعه و به ویژه فضاهای مجازی ابراز نگرانی می‌ کنند تا جایی که عده زیادی از آنها از همین طریق به مسیرهای انحرافی کشیده شده اند، بنابراین باید برای این فضاها نیز فکری شود.

وی با بیان این که بسیاری از فضاهای مجازی توسط دشمنان ما اداره می‌ شوند، گفت: هدف اصلی آن ها این است که ما را از هستی ساقط کنند و به همین جهت تشکیل کارگروه های فرهنگی البته با حضور علما و روحانیان و سخنرانان کاری مورد پسند خداوند خواهد بود.

حضرت آیت الله علوی‌گرگانی با اشاره به این که خداوند در مقابل زحمات و سختی ها انسان اجر و مزد می‌ دهد، عنوان کرد: این مسأله باید برای همه مردم به ویژه جوانان و نوجوانان نیز جا بیفتد تا بدانند اگر در مسیر خدا تلاش کنند خداوند نیز کریمانه برخورد می‌ کند و چندین برابر به انسان پاداش می‌ دهد.

حضرت آیت الله علوی‌گرگانی بیان داشت: نمازخواندن، روزه گرفتن، دادن خمس و زکات و دستگیری از نیازمندان کارهای راحتی نیست، ولی وقتی مردم ما بدانند در برابر این اعمال به چه مقام و جایگاهی می‌ رسند، با اقبال به سمت کارهای نیک می‌ روند؛ البته تفهیم این مسائل در جمع های شما نیاز به روحانیانی خوش بیان و خوش برخورد با جوانان دارد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + = 9