بیانیه اتاق تبلیغ خراسان ،بمناسبت روز قدس

بسم الله الرحمن الرحیم
روز قدس یک روز جهانی است، روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد، روز مقابله ی مستضعفین با مستکبرین است.«امام خمینی قدس سره الشریف»

روز قدس روز اعلام همبستگی ملت‌های آزاده و امت مسلمان در مقابله و مبارزه با مستکبران و غاصبان سرزمین‌های اسلامی و قاتلان مردم مظلوم فلسطین است. امروز وحشی‌گری و بی‌رحمی غاصبان فلسطین ،در جنایاتشان نه فقط در فلسطین که در سراسر جهان بر کسی پوشیده نیست ،از قتل عام مردم مظلوم غزه،تا کشتار مردم لبنان ،و حمایت از داعشیان سوریه و عراق ،و ترور دانشمندان ایرانی و…. .
و البته سازمان‌ها و نهادهای دروغین بین‌المللی حقوق بشر نیز همراه و همنوا با این جنایتکاران، شریک جرم آنها محسوب و حرمت انسان‌ها و مرزهای انسانیت را درهم شکسته و همان راهی را می‌روند که مستکبرین خصوصاً شیطان بزرگ، آمریکای جنایتکار ترسیم کرده اند.

نقشه‌های پیدا و پنهان این رژیم جعلی در برهم زدن امنیت منطقه در کنار قتل عام مسلمانان بویژه زنان و کودکان بی‌پناه فلسطینی برای آن‌ها بصورت یک عادت شوم درآمده که حامیان ریز و درشت غربی – عربی نیز در حمایت و شراکت در وحشیگری صهیونیست‌ها از هیچ‌ تلاشی دریغ نکرده و نمی‌کنند که انتقال مذبوحانه سفارت آمریکا به قدس عزیز و اعمال سیه‌رویان و شکست خوردگان داعش، نشانه‌ای از هماهنگی یک جبهه متحد علیه اسلام و مسلمین، می‌باشد

هوشیاری امام خمینی(قدس سره الشریف) در قرار دادن مسأله فلسطین به عنوان مهم‌ترین اولویت جهان اسلام و اعلام جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان رور قدس، توجه مسلمانان را در اهمیت دادن به این واقعه و توجه به دشمنی صهیونیسم خبیث،و حساس شدن آنان و احساس وظیفه در قبال قدس شریف، کار را بر دشمنان سخت و از طرفی مسیر مبارزه‌ی کارساز با این غده سرطانی را ترسیم نمود.‌
اری امروز جبهه افتخار آفرین مقاومت بر اساس یک تفکر اسلامی و شیوه‌ای انقلابی با ایستادگی در مقابل استکبار و ایادیش راه توطئه‌ گری و توسعه طلبی را بر آنان بسته و پیروز قاطع جبهه‌های میدان نبرد حق علیه باطل شده، و خواب از نیل تا فرات را برایشان پریشان نموده‌ است.

‌و امروز بر همگان واضح و مبرهن شده که مسیر آزادی قدس در دو کلمه خلاصه میشود؛ ”مقاومت و مبارزه”و البته نتیجه ان،نصرت الهی و فتح قریب است ان شاالله.
اتاق تبلیغ خراسان همچون سال‌های گذشته با پیروی از این راه روشن و تبعیت و پیروی از هدایت‌ها و فرامین مقام عظمای ولایت، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای – بویژه رهنمودهای اخیر معظم‌له در سخنرانی بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(قدس سره الشریف) – از مسلمانان ازاده جهان دعوت میکند تا در راهپیمایی باشکوه ”روز قدس” شرکتی فعال و پرشور داشته و با صدایی رسا آزادی قدس شریف را فریاد زنند.باشد که فریادهای مان،بنیاد صهیونیسم و حامیان خبیثش را سست تر کرده و براندازی ان را تسریع نماید.
اتاق تبلیغ خراسان
Www.otaghfekr.it
https://sapp.ir/otaghtabligh
https://telegram.me/otaqe






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + 2 =