با تشکیل مجمع عمومی اتاق تبلیغ خراسان؛ انتخابات دبیر و اعضای جدید هیأت امنای اتاق تبلیغ خراسان برگزار شد

در جلسه مجمع عمومی اتاق تبلیغ خراسان حجت الاسلام مشیری به عنوان دبیر و ۱۱ نفر از اعضای این نهاد به انتخاب اکثریت آراء به عنوان اعضای جدید هیأت امنای اتاق تبلیغ خراسان انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، عصر پنج شنبه ۲۱ تیرماه ۹۷ در محل اتاق تبلیغ خراسان، با تشکیل مجمع عمومی اتاق تبلیغ خراسان، انتخابات دبیر و اعضای هیأت امنای این نهاد برگزار شد و بعد از شمارش آراء توسط هیئت نظارت اتاق تبلیغ، منتخبین معرفی شدند.

در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد یکساله اتاق تبلیغ خراسان اعم از فعالیت های تبلیغی، آموزشی و پژوهشی و عملکرد سیاسی و مطالبه حقوق حقه مردم از مسولان، مطالبات رهبری و علما و مراجع مطرح شد.

در بخش دوم این جلسه اعضای اتاق به بیان نظرات، انتقاد و پیشنهادات پرداختند و نسبت به آینده اتاق تبلیغ خراسان و روند فعالیت این نهاد گفت و گو صورت گرفت.

حمایت از کمیته مطالبات مردمی اتاق تبلیغ خراسان و تاکید بر پیگیری و فعالیت بیشتر و بسط و گسترش آن در بین روحانیت در کنار پیگیری با قوت و قدرت مطالبات رهبری و علما از دولت مردان و مسؤولان در عرصه های مختلف سیاسی اجتماعی فرهنگی اقتصادی از مباحث مهم مطرح شده در این مجمع عمومی بود.

در پایان پس از جمع بندی مباحث طرح شده و تقدیر از فعالیت یکساله اتاق تبلیغ خراسان، انتخابات دبیر و هیئت امنا از میان کاندیداها برگزار شد. پس از شمارش آراء و بررسی توسط هیئت نظارت اتاق تبلیغ خراسان، منتخبین این مجمع عمومی برای فعالیت در یکسال آینده معرفی شدند.

بنابر رای اکثریت اعضا در این مجمع عمومی، حجت الاسلام محمدهادی مشیری برای چندمین سال متوالی به عنوان دبیر اتاق تبلیغ خراسان انتخاب شد و اعضای منتخب هیئت امنای این نهاد نیز به ترتیب زیر معرفی شدند:

آیت الله علم الهدی(امام جمعه مشهد و نماینده ولی فقیه در خراسان) حجج اسلام والمسلمین رجائی خراسانی(رییس مرکز فقهی ائمه اطهار) دهشت( عضو شورای عالی فرهنگی آستان قدس رضوی)، وفایی(مسؤول امور مساجد خراسان) سپهر(پیشکسوت تبلیغی)، بیاتی(رییس موسسه نسیم رحمت) اسدی(مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان) مرویان حسینی( مدیرعامل بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی) عزیزی( مسول ستاد مردمی مهدویت و غدیر) عابدینی(قائم مقام دبیر انجمن فعالان قرآنی استان) و نبوی(پیشکسوت تبلیغی و از علمای مشهد) به عنوان اعضای جدید هیئت امنای اتاق تبلیغ خراسان انتخاب شدند که به زودی کار و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

گفتنی است اتاق تبلیغ خراسان متشکل از نخبگان علمی، فرهنگی، تبلیغی و آموزشی پژوهشی سالهاست که با روحیه مدیریت جهادی و مردم داری بر پایه ولایتمداری و به نیت تلاش دلسوزانه برای انجام وظیفه اسلامی، در مسیر پیشرفت و اعتلای فرهنگ دینی، جانمایی سبک زندگی اسلامی، حمایت از نظام و انقلاب و برای به سرانجام رساندن مطالبات امام و رهبری و علما و مراجع، رشد همه جانبه حوزه علمیه، احقاق مطالبات حقه مردم و مبارزه با فرهنگ غرب و ادیان و مذاهب باطل با کمترین امکانات و توقعی با حریت و آزادگی در حال حرکت به سمت جلو و فعالیت است که این نشانی از وجود و تداوم نیروهای انقلابی و ایثارگر در آستانه چهل سالگی این انقلاب اسلامی و مردمی است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = 11