آیت الله نوری همدانی: اگر تبعیض و بی عدالتی نباشد مردم سختی ها را تحمل می کنند| هرگونه مذاکره با آمریکا معنا ندارد

حضرت ‌آیت الله نوری همدانی با بیان این که مسؤولان باید با مردم صادقانه صحبت کنند، گفت: مردم اگر بدانند تبعیض نیست و بی عدالتی نمی شود و بدانند که مسؤولان در تلاش هستند مطمئناً تحریم را تحمل کرده و مثل همیشه انقلاب حمایت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار جمعی از طلاب و دانشجویان تهران با اشاره به مشکلات جدی معیشتی مردم گفت: تقاضا جدی ما از مسؤولان بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و مبارزه با مفسدان اقتصادی است.

وی افزود: مردم می گویند چرا مراجع و علما سکوت کرده اند در حالی که بنده مکرر از مسؤولان اجرایی چه خصوصی چه عمومی نه تنها تذکر دادیم بلکه خواهش کردیم به وضع مردم رسیدگی کنید، مردم در رنج هستند خیلی از مشکلات معیشتی ربطی به تحریم ندارد و مدیریت صحیح و نظارت بر بازار و قیمت ها حل می شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: مبارزه با مفاسد باید جدی گرفته شود مردم ناراحت هستند چرا که می‌شنوند فلان آقا چند هزار میلیارد اختلاس می کند ولی عده ای در رنج هستند، دستگاه قضایی باید هرچه سریعتر به پرونده مفسدان اقتصادی رسیدگی کند و به مردم گزارش دهد.

وی با بیان این که مسؤولان اقتصادی با مردم صادقانه صحبت کنند، ادامه داد: مردم اگر بدانند تبعیض نیست و بی عدالتی نمی شود و بدانند که مسوولان در تلاش هستند مطمئناً تحریم را تحمل کرده و مثل همیشه از نظام و انقلاب حمایت می کنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تأکید کرد: مردم ایران چون متکی بر ایمان هستند و انقلاب را دوست دارند و دشمن شناس هستند، هیچگاه زمینه را برای جولان آمریکا و ایادی آنان فراهم نخواهد کرد.

وی عنوان کرد: عده‌ای هم از این وضعیت در حال سوءاستفاده هستند که باید با آن ها مقابله شود، با هر کسی در اقتصاد کشور اخلال ایجاد کند و موجب افزایش مشکلات مردم شود باید به عنوان یک خائن برخورد شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی هر گونه مذاکره با آمریکا را بی معنا دانست و خاطرنشان کرد: چطور عده ای این همه ظلم و جنایت را از آمریکا علیه مردم ایران می بنند اما باز هم از دوستی و مذاکره با آمریکا دم می زنند.

این مرجع تقلید در پایان حفظ نظام اسلامی را واجب دانست و تأکید کرد که مسؤولان باید هرچه سریعتر به مشکلات اقتصادی مردم رسیدگی کنند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + 8 =