نسخه الکترونیکی کتاب «ره توشه راهیان نور محرم الحرام ۱۳۹۷»

در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد؛
نسخه الکترونیکی کتاب «ره توشه راهیان نور محرم الحرام ۱۳۹۷»
از جمله ویژگی‌های کارآمد این کتاب، مطالب ارزشمندی است که در بخش «پیوست‌ها» بیان شده و مشتمل بر مباحثی راهگشاست؛ مانند: شبهۀ شرکت حسنین(ع) در جنگ اعراب و ایران، بازخوانی فرهنگ عاشورا و خاطرات تبلیغی.

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «ره توشه راهیان نور محرم الحرام ۱۳۹۷» اظهار داشت: کتاب ره توشه ویژه ماه محرم امسال از سوی گروه تأمین منابع معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ویژه استفاده مبلغان در مناطق تبلیغی منتشر شد.

وی گفت: محتوای کتاب ره توشه ماه محرم در قالب ۱۲ مجلس می باشد که هر یک از این بخش ها به قلم مبلغان فاضل و نخبه گرد آوری و تدوین شده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: ره‌توشه پیش‌رو حاوی مقالاتی است که به همت نویسندگان فاضل و محققان فرهیخته با قلمی روان به رشته تحریر درآمده و در موضوعاتی همچون: اهداف و علل قیام امام حسین(ع)، معیار تشخیص حق و باطل، پاسخ به شبهات عزاداری، و آموزه‌ها و معارف کربلای حسینی سامان یافته است که امید است مورد استفاده مبلّغان گرامی قرار گیرد و در عمل، آنان را در انجام تبلیغی موفق یاری رساند.

وی افزود: از جمله ویژگی‌های کارآمد این کتاب، مطالب ارزشمندی است که در بخش «پیوست‌ها» بیان شده و مشتمل بر مباحثی راهگشاست؛ مانند: شبهۀ شرکت حسنین(ع) در جنگ اعراب و ایران، بازخوانی فرهنگ عاشورا و خاطرات تبلیغی.

پهلوانی به معرفی کتاب «ره توشه راهیان نور محرم الحرام ۱۳۹۷» پرداخت و اظهار داشت: این کتاب نوشته گروهی از محققین است که در معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی تهیه شده و در انتشارات مؤسسه بوستان کتاب به چاپ رسیده است.

وی اظهار داشت: کتاب «ره توشه راهیان نور محرم الحرام ۱۳۹۷» با ۲۱۶ صفحه به زبان فارسی و به صورت رایگان در سال ۱۳۹۷ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید و ویندوز به قیمت رایگان منتشر کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب گفت: علاقه مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره مند شوند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 + 4 =