پایداری امت اسلامی به ماندگاری قیام و مبارزه است

حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان این که پایداری امت اسلامی به ماندگاری قیام و مبارزه است، گفت: اسلام بدون جهاد و مبارزه معنا ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی در همایش جهاد دائمی به سبک ولی که امروز ۱۵ شهریور در مدرسه علمیه سلیمانیه برگزار شد، با اشاره به پیام های جداگانه امام خمینی(ره) درسال های ۴۱ و ۵۷ و ۶۷ گفت: امام در این پیام ها مردم را به قیام دعوت می کنند چرا که عزت و حیات درسایه مبارزه است.

وی با اشاره به این مطلب که پایداری امت اسلامی به ماندگاری قیام و مبارزه است، تصریح کرد: از طرفی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نخستین گام در مبارزه را اراده عنوان می کنند که اگر ایمان افزایش یابد قیام نیز فراوان می شود و در عین حال مومنی که قیام کرده فاصله زیادی تا جهاد ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین قمی در ادامه با اشاره دیگر سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه این شکل ناقصی که از اسلام ارائه می شود برای این است که خاصیت اسلام را بگیرند و اسلام بدون جهاد و مبارزه درست کنند، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب نسبت به این امر احساس خطر کرد و برای همین هشدارهایی دراین زمینه دارد.

وی در ادامه خطاب به روحانیان و مبلغان شرکت کننده در این همایش بیان کرد: در دهه محرم تبلیغی داشته باشید که بوی جهاد بدهد و در عین حال در تبلیغ محتوای جهاد وجود داشته باشد چرا که نفوذ می خواهد نظام محاسباتی ما را مختل کند و هدف جنگ نرم دشمن همین امر است.

گفتنی است، در این نشست از گروه های جهادی و برتر خارج از استان  تقدیر و تجلیل شد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + 1 =