گرفتاری مردم هر انسان دغدغه مندی را ناراحت می کند| با رهنمودهای رهبری از تمام مشکلات عبور کنیم

رییس مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز دشمن دل بسته است با اختلاف و مشکلات داخلی به ما ضربه بزند، گفت: با استفاده از رهنمودهای رهبری می توانیم از تمام مشکلات عبور کنیم.

آیت الله احمد جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری عصر امروز چهارشنبه ۱۴ شهریورماه در آیین اختتامیه پنجمین اجلاس دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری در محل ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی گفت: ویژگی اجلاس پنجم حضور رییس دو قوه مقننه و قضاییه بود که در یک فضای پرسش و پاسخ اعضای مجلس خبرگان رهبری توانستند با آنها صحبت کنند.

وی ادامه داد: در این دو جلسه مطالبات مقام معظم رهبری  در بخش معیشتی نیز مورد توجه تمام اعضای مجلس خبرگان رهبری قرار گرفت.

آیت الله جنتی درباره مطالبات مردمی نیز گفت: مردم گرفتاری های دارند که هر انسان دغدغه مندی را ناراحت می‌کند. ما نیز در جلسات دو روزه خود به این موضوع مهم پرداختیم.

آیت الله جنتی بیان داشت: با استفاده از رهنمودهای رهبری می توانیم از تمام مشکلات عبور کنیم، امروز دشمن دل بسته است با اختلاف و مشکلات داخلی به ما ضربه بزند.

دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: قطعا با تلاش خود و توجه به ظرفیت های داخلی در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم. در چهل سال اخیر نیز با لطف پروردگار در تمامی روزهای سخت توانسته ایم پیروزمندانه ظاهر شویم.

آیت الله جنتی در پایان با تشکر از اعضای مجلس خبرگان رهبری گفت: در دو روز اجلاس جلسات منظم و خوبی را داشتیم و لازم است از تمامی اعضا تشکر کنیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 9 = 18