مبلغان و آفات امروز

مقاومت و مبارزه با مهاجمان پیدا و پنهان، نشان حیات و بیداری است. غارتگران فرهنگی همیشه پیشاپیش غارتگران اقتصادی در حرکت اند…

خطرات و آفاتی که امروز دنیای اسلام و کشورها را تهدید می کند و مبلغان گرامی باید با تمام توان به مقابله با آن برخیزند، عبارت است از:
۱٫ تفکر لائیک و اندیشه الحادی؛
۲٫ تفکر سکولاریسم و جدایی دین از سیاست؛
۳٫ اندیشه نسبیت حق و باطل و اختلاف قرائتها؛
۴٫ حاکمیت معیارهای کفر جهانی از طریق نهادهای بین المللی و سلطه عناصر وابسته و مرعوب بر هرم قدرت در بلاد اسلامی؛
۵٫ همزیستی و نرمش در برابر هجوم نظامی استکبار به دنیای اسلام؛
۶٫ کنترل اقتصاد مسلمانان از طریق نهادهای بین المللی و بانک جهانی و سازمان تجارت جهانی؛
۷٫ سرگرم کردن نسل جوان به بازیها و مسابقات کاذب و غفلت آفرین و بازداشتن آنان از مسائل اعتقادی، اقتصادی، سیاسی و علمی؛
۸٫ یاس آفرینی و ایجاد نومیدی از نظام اسلامی در ایران و جهان؛
۹٫ تفرقه افکنی و بدبین سازی نیروهای مؤمن و مسلمان به بهانه های گوناگون؛
۱۰٫ گسترش فقر و فساد و تبعیض از طریق تصویب قوانین ظالمانه بین المللی و حاکمیت مفسدان و مترفان بر ساختار قانون گذاری جهانی و منطقه ای و نفوذ در مراکز قانون گذاری و تصمیم سازی و سلطه بر سیاست و اقتصاد و فرهنگ بلاد اسلامی.
امروز «ویروسهای » فلسفی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی – همچون ویروسهای مذکور بیش از نیروهای اشغالگر آمریکایی و انگلیسی و پیش از آنان به قلب و مغز تحصیل کردگان دنیای اسلام یورش آورده است.
مقاومت و مبارزه با مهاجمان پیدا و پنهان، نشان حیات و بیداری است. غارتگران فرهنگی همیشه پیشاپیش غارتگران اقتصادی در حرکت اند.
گسترش فرهنگ قرآن و حدیث، ضامن سلامت در برابر همه این آفات و راهکار مقابله با توطئه ماهواره ها، تلویزیونها و رادیوها و تار عنکبوتی جهان گستر و ساختارها و قوانین استکبار حاکم بر دنیاست و ماه رمضان می تواند، تمام تارهای شیطانی را از ذهن و زندگی پاک سازی کند.
«مثل الذین اتخذوا من دون الله اولیاء کمثل العنکبوت اتخذت بیتا و ان اوهن البیوت لبیت العنکبوت لو کانوا یعلمون » (۱) ؛ «مثل کسانی که غیر از خدا را اولیای خود برگزیدند، مثل عنکبوت است که خانه ای برای خود انتخاب کرده؛ در حالی که سست ترین خانه ها خانه عنکبوت است، اگر می دانستند.»






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 4 = 8