آیت الله نوری همدانی: تصویب FATF به ضرر کشور است| دشمن برای نابودی انقلاب در کمین است؛ مسؤولان هوشیار باشند

حضرت ‌آیت الله نوری همدانی خواستار هوشیاری مسؤولان در برابر توطئه های دشمن شد و تصویب FATF را راهی برای نفوذ دشمن و به ضرر کشور دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به روایاتی در زمینه اهمیت خدمتگزاری به مردم گفت: هر فردی که منفعت و بهره و خدمت بیشتری به مردم برساند بیشتر محبوب درگاه الهی خواهد بود.

وی از خدمات و مجاهدت های نیروی انتظامی تجلیل کرد و افزود: امنیت بستر همه پیشرفت ها و ترقی های جامعه است چرا که مردم به امنیت فکری، مالی، عرضی و جانی در همه جهات نیاز دارند و وظیفه سنگین تأمین امنیت مردم بر عهده نیروی انتظامی است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که در جامعه اسلامی حقوق مردم باید محفوظ باشد و ظلمی صورت نگیرد، اظهار داشت: فراوانی نعمت، ارزانی و نبودن گرانی نیاز دیگر مردم است که مسؤولان وظیفه دارند این نیازها را تأمین کنند.

وی ادامه داد: انسان قدر دو نعمت سلامتی و امنیت را به خوبی نمی داند و تا آن ها را از دست ندهد متوجه اهمیت آن نخواهد شد، خوشبختانه نیروی انتظامی در بخش امنیت توفیقات زیادی داشته و دارد و هر قدم شما عبادتی در درگاه الهی است.

حضرت آیت الله نوری همدانی مبارزه با منکرات را از وظایف نیروی انتظامی دنست و ابراز داشت: امر به معروف و نهی از منکر باید در دستور کار ناجا باشد چرا که امر به معروف از مهم ترین ارزش ها بوده و بر اساس روایات تمام خوبی ها در برابر امر به معروف مانند آب دهانی در برابر اقیانوس است، خوشبختانه ناجا در این قسمت هم موفق است.

وی عنوان کرد: غیرت اسلامی یعنی نسبت هرچه که به نفع بشریت و ضرر آن است حساسیت داشته باشیم و بر اساس آن عمل کنیم؛ معنویت، ایمان و اعتقاد وجه تمایز پلیس ایران با جاهای دیگر است، این ایمان و اعتقاد باید با شجاعت همراه باشد.

این مرجع تقلید حجاب را یکی از ارزش های مهم اسلامی دانست و با اشاره به کمرنگ شدن این ارزش اسلامی در جامعه خاطرنشان کرد: اخیرا این ارزش الهی آنگونه که اسلام خواسته اجرایی نمی شود و کمرنگ شده است که باید به این موضوع توجه شود.

وی با اشاره به فعالیت های بدخواهان و ضد انقلاب برای ضربه به نظام اسلامی اضافه کرد: خوشبختانه اخیرا قوای نظامی و انتظامی توانستند  گوشمالی سختی به دشمن دهند و قدرت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشند.

حضرت آیت الله نوری همدانی همچنین با اشاره به تلفات سوانح رانندگی، خواستار مراقبت و برنامه ریزی بیشتر برای جلوگیری از افزایش تلفات جانی و مالی شد.

این مرجع تقلید همچنین خواستار هوشیاری مسؤولان در برابر توطئه های دشمن شد و تصویب FATF را به ضرر کشور دانست.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + 5 =