تأکید ‌آیت الله علوی گرگانی بر برخورد قاطع با قاچاقچیان دانه درشت و محتکران

حضرت آ‌یت الله علوی خواستار برخورد قاطع ناجا با مفسدان دانه درشت قاچاق و محتکران شد و گفت: مردم انتظار دارند با کسانی که از وضعیت فعلی سوء استفاده می کنند برخورد جدی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی امروز در دیدار فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به  مطالبات مردم از مسؤولان برای حل مشکلات جامعه گفت: مردم مشکلات و مطالبات خود را با مراجع و علما در میان می گذارند و ما در این دیدارها مشکلات مردم را بازگو کرده و به مدیران و مسؤولان منتقل می کنیم.

وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، خواستار برخورد قاطع ناجا با مفسدان دانه درشت قاچاق و محتکران شد و افزود: مردم امروز از مشکلات اقتصادی رنج می برند و انتظار دارند با کسانی که از این وضعیت سوء استفاده می کنند برخورد جدی شود.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که مشکلات اقتصادی و معیشتی اثرات ناگواری بر زندگی مردم دارد، اظهار داشت: مسؤولان باید همت کنند و اجازه ندهند که مردم متحمل فشارهای زیاد اقتصادی شوند.

وی ادامه داد: مراجع و بزرگان حوزه بارها نسبت به مشکلات هشدار دادند و خواستار حل عاجل آن ها از سوی مسؤولان شدند اما توجه لازم را ندارند در حالی که مسؤولان باید با اتحاد و همت سریعا به وضع مردم رسیدگی کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که امروز مردم نسبت به وضع زندگی خود مضطرب و نگران هستند، ابراز داشت: با وجود این که کمبود کالا در کشور نداریم برخی احتکار می کنند و سبب قحطی کاذب می شوند که در نهایت به افزایش نگرانی مردم انجامد.

وی تقویت نظارت ها را ضروری دانست و عنوان کرد: باید مبادی قاچاق و راه های گریز آن بسته شود، نیروی انتظامی باید شجاعانه با قاچاقیچان، محتکران و کسانی که حقوق مردم را تضییع می کنند برخورد کند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + = 8