آیت الله علوی گرگانی: ضعف مدیریت در کشور مشهود است| چشم مسؤولان به داخل باشد مشکلات کشور حل می شود

حضرت آیت الله علوی‌گرگانی ضعف مدیریت را در کشور مشهود دانست و تأکید کرد که اگر چشم امید مسؤولان به داخل باشد مشکلات اصلی کشور حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی‌گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با جمعی از اعضای کانون بازنشستگان لشکری و کشوری با بیان این که خیلی از اوقات حقوق افراد در کشور با تبعیض پرداخت می‌ شود، اظهار داشت: باید مدیران به گونه ای عمل کنند که همه طبقات دلگرم باشند و در غیر این صورت این عقده ها در آخر سر باز می‌ کنند.

وی افزود: اگر زخم هایی که در جان مردم وجود دارد درمان نشود کم کم زیاد شده و در آخر موجب گرفتاری همه می‌ شود؛ البته شما هم بدانید که ما بارها بحث مردم و توجه به اقشار مختلف را به مسؤولان اصلی کشور انتقال و تذکر داده ایم ولی آنها می‌ گویند شرایط فعلی به گونه ای است که امکانات زیادی در دست نداریم.

حضرت آیت الله علوی‌گرگانی با بیان این که ضعف مدیریت در کشور نمود زیادی دارد، خاطرنشان کرد: در کشوری که سرمایه زیادی دارد و بدون شک فقیر نیست وقتی دست مسؤولان خالی می‌ شود نشان دهنده مدیریت ضعیف است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم عنوان کرد: البته مسأله تحریم ها هم بی اثر نیست چون هر کشوری مثل یک خانواده است که نیازهای زیادی دارد و همه باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم آن را اداره کنیم، از این رو وقتی کشورهای دیگر چهار دیواری ما را محاصره کنند، این مسأله بدون شک اثر می‌ گذارد ولی در عین حال نباید چشم امید ما به خارجی ها باشد.

وی با اشاره به این که در کشور ما نباید تحریم ها اثر چندانی بگذارد، تصریح کرد: ما منکر تأثیر تحریم بر وضعیت اقتصادی و مالی کشور نیستیم ولی اعتقاد داریم اگر چشم امید مسؤولان به داخل باشد مشکلات اصلی کشور حل خواهد شد.

حضرت آیت الله علوی‌گرگانی بیان داشت: مسأله ناراحت کننده دیگر بحث وعده های مسؤولان کشور است که از آنها می‌ خواهیم یا وعده ندهند و یا اگر وعده می‌ دهند عمل کنند، از این رو ما پیام و کلام شما را که حق و حقوقتان تضعیف شده است را به مسؤولان می‌ رسانیم و در کنار شما هستیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + = 14