مصمم و سربلند، پای اهداف انقلاب ایستاده‌ایم

مدیر حوزه علمیه خراسان تأکید کرد: امروز ملت قهرمان و سرافراز ایران است که پشت سر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در صحنه حضور دارد و انشالله تا اهداف نهایی انقلاب اسلامی به پیش خواهد رفت.

آیت الله سید مصباح عاملی، در حاشیه راهپیمائی ضداستکباری ۱۳ آبان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه شعار امروز مردم «هیهات من الذله» و «مرگ بر آمریکا» است، تصریح کرد: بعد از گذشت قریب به ۴۰ سال از انقلاب باشکوه ملت ایران و در شرایط ویژه ای که با آن مواجه هستیم، امروز بهترین روز برای حضور همگانی است و الحمدالله همه اقشار مردم اعم از پیر، جوان، روحانی، طلبه، دانشجو، دانش آموز، مرد و زن در این مراسم باشکوه شرکت کرده و در صحنه هستند.
ایشان افزود: امروز همه و همه به صورتی یکپارچه شرکت کردند تا شعار «هیهات من الذله» را بعد از گذشت ۴۰ سال و با وجود همه حربه‌های دشمن، سر دهند.
مدیر حوزه علمیه خراسان با اشاره به توطئه کودتا، تهاجم های نظامی و فرهنگی، تحریم اقتصادی و ده‌ها ددمنشی دیگر از سوی استکبار جهانی که البته هیچکدام موثر واقع نشده است، ابراز کرد: همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرمودند؛ امروز ملت سرافراز ایران، مقتدرتر، و دشمن آن، ضعیف تر و زبون تر از هر زمان دیگری است.
عضو شورای عالی حوزه علمیه خراسان تاکید کرد: بنابراین همانطور که آیه شریفه «وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِن کُنتُم مُّؤْمِنِینَ» (۱۳۹/آل عمران) می فرماید، به واقع در میان این ملت سستی و افسردگی وجود ندارد بلکه مصمم‌تر، سربلند تر و برتر از گذشته حضور پیدا کرده و امروز ملت قهرمان و سرافراز ایران است که پشت سر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در صحنه حضور دارد و انشالله تا اهداف نهایی انقلاب اسلامی به پیش خواهد رفت.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + = 5