آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر خدمت رسانی به مردم و پرهیز از حاشیه ها توسط دولت تصریح کرد: دولت باید بیشتر به فکر مردم باشد و با مسأله حضور زنان در ورزشگاه سر مردم را گرم نکند و به دنبال واقعیت ها باشد.

آیت الله مکارم شیرازی با تأکید بر ضرورت پرهیز دولت از حاشیه ها:
با مسأله حضور زنان در ورزشگاه ها مردم را سرگرم نکنید
حضرت آیت الله مکارم شیرازی خدمت رسانی به مردم و پرهیز از حاشیه ها را وظیفه دولت دانست و تصریح کرد: دولت باید بیشتر به فکر مردم باشد و با مسأله حضور زنان در ورزشگاه سر مردم را گرم نکند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله مکارم شیرازی امروز در درس خارج فقه که در مسجد اعظم برگزار می شود با تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) بر ضرورت شناخت دنیای امروز تأکید کرد و گفت: اگر دنیا را نشناسیم دچار خطا و اشتباه می شویم.

وی تفکر حاکم بودن حقوق بشر و سازمان های بین المللی در دنیا را اشتباه خواند و افزود:‌ در دنیای امروز دیکتاتوری وحشیانه حاکم است و مستکبران به دنبال سلطه بر کشورهای دیگر هستند.

این مرجع تقلید بر ضرورت وحدت کشورها برای مبارزه با مستکبران عالم تأکید کرد و گفت: کشورهای دنیا نباید ذلت را بپذیرند و نگذارند مستکبران بر منافع آنها حکومت کنند.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با انتقاد از عملکرد رییس جمهور آمریکا و زیاده خواهی های او، اظهار کرد: رییس جمهور آمریکا حق ندارد خود را ارباب کشورها بداند و ملت ها نباید بردگی را بپذیرند؛ هرچند اخیرا برخی متوجه شده و در برابر زیاده خواهی های استکبار ایستاده اند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه مقاومت جمهوری اسلامی ایران در برابر مستکبران عالم را ستودنی خواند و گفت: ایران اسلامی با وجود همه دیکتاتوری ها همچنان در صحنه ایستاده و ان شاء الله این امر تداوم خواهد داشت.

این مرجع تقلید با بیان این که وفای به عهد حتی در زمان جاهلیت نیر وجود داشته است، از رفتار کشورهای مستکبر در شکستن معاهدات انتقاد کرد و افزود: امروز برخی هر زمان دلشان خواست از قراردادها خارج می شوند از این رو ملت و دولت باید بیدار باشند و بدانند با چه کسانی روبرو هستند.

وی با اشاره به این که دشمن برای رسیدن به اهداف خود حرف های بی پایه و اساسی همچون خروج از سوریه، حذف سپاه و نداشتن موشک می زند، ابراز کرد: باید در مقابل چنین دشمنان زورگویی قوی باشیم تا بتوانیم با آنها مقابله کنیم.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی خدمت رسانی به مردم و پرهیز از حاشیه ها را وظیفه دولت دانست و تصریح کرد: دولت باید بیشتر به فکر مردم باشد و با مسأله حضور زنان در ورزشگاه سر مردم را گرم نکند و به دنبال واقعیت ها باشد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 7 = 16