آیت الله نوری همدانی: وحدت امت اسلام دشمنان را نابود می کند| اهانت به مقدسات مسلمانان را جایز نمی دانیم

حضرت ‌آیت الله نوری همدانی با بیان این که وحدت امت اسلام دشمنان را نابود می کند، گفت: دل های ملت های اسلامی همواره با یکدیکر است و هیچ گاه اهانت به مقدسات مسلمانان را جایز نمی دانیم.

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار جمعی از مهمانان کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی اظهار داشت: دل های ملت های اسلامی همواره با یکدیکر است و هیچ گاه اهانت به مقدسات مسلمانان را جایز نمی دانیم.

وی با بیان اینکه وحدت و اتحاد با حفظ ارزش ها و اصول یکی از ضروریات دین اسلام است، افزود: ما با همه مسلمانان دارای یک هدف و دشمن مشترک هستیم که دشمن مشترک آمریکا و اسرائیل و هدف مشترک‌مان آزادی قدس و نابودی اسرائیل است.

این مرجع تقلید بیان کرد: دشمنی آمریکا با ملت ایران از این جهت است که ملت ایران در راه دفاع از مظلومان و مستضعفان جهان از جمله یمن و سوریه  و ملت های مسلمان گام بر می دارد.

وی عنوان کرد: وحدت برای ما بسیار مهم است و موضوع اصلی نابودی اسرائیل و آزادی قدس است چون امام راحل تاکید کرد تا زمانی غده سرطانی  وجود دارد ملت های اسلامی با مشکل روبرو هستند.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به لزوم حرکت در مسیر رضای الهی تصریح کرد: تبعیت از قرآن و معارف دینی و مکتب اهل بیت(ع) از اهداف ما است و قرآن کریم تاکید کرده است که باید ظالمان را بشناسیم و از آن تبعیت نکنیم.

وی با اشاره به حمایت های رژیم آل سعود از سوی اسرائیل و آمریکا افزود: کسی نمی تواند هم نوکر آمریکا و هم خادم الحرمین باشد، ملت های اسلامی در هرجای جهان باشند با یکدیگر وحدت دارند و این اتحاد سبب می شود بر همه مشکلات غالب شویم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: کنفرانس وحدت اسلامی امسال با حضور علمای جهان اسلام با شکوه برگزار شد که اقدام دست اندرکاران در برگزاری این کنفرانس شایسته تقدیر است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + 9 =