وضعیت اقتصادی مردم نگران کننده است|جلوی گرانی های سرسام آور گرفته شود

حضرت آیت الله نوری همدانی با ابراز نگرانی از وضعیت اقتصادی مردم و انتقاد از گرانی های بی منطق در کشور، علت این گرانی ها را نبود نظارت برقیمت ها دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع  تقلید در دیدار علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی وضعیت اقتصادی مردم و کشور را نگران کننده توصیف کرد و خواستار چاره اندیشی سریع مسؤولان در این زمینه شد.وی با تأکید بر تلاش بیشتر مسؤولان برای حل مشکلات مردم افزود: شما برای رفع مشکلات زحمت می کشید اما وضعیت فعلی اقتصاد و گرانی ها مردم را آزار می دهد و آنان را دچار مشکل کرده است و مسؤولان تا می توانند باید به مردم خدمت کرده و مشکلات آنان را برطرف کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی خواستار اصلاح نظام بانکی شد و اظهار داشت: یکی از مشکلات کشور و مردم بانک ها هستند، بانک ها نباید بنگاه داری و تجارت کنند بلکه باید پول ها را در اختیار تولید کنندگان قرار دهند و نظارت کنند تا چرخه تولید حرکت کند.

وی در بخش دیگری سخنان خود با انتقاد از گرانی های بی منطق در کشور، بر تقویت نظارت دولت و دستگاه های نظارتی برای کنترل قیمت ها تأکید کرد و ادامه داد: چطور ارز گران می شود اجناس به تبع آن گران میشود ولی وقتی قیمت ارز کاهش پیدا می کند در قیمت اجناس تغییری ایجاد نمی شود؟ علت این است که اشراف و نظارت نیست و هرکس به طور دلخواه قیمت می گذارد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم همچنین بر لزوم شکرگزاری و قدردانی نعمت انقلاب و مسؤولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد و ابراز داشت: خدمت به مردم توفیقی است که مسؤولان نظام جمهوری اسلامی باید قدر آن را بدانند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = 10