عضو اتاق تبلیغ خراسان:دشمنان اسلام از استمرار فرهنگ اهل بیت هراس دارند

حجت الاسلام مهدوی مهر گفت: کسانی که اسلام هراسی را ایجاد می کنند از استمرار فرهنگ اهل بیت(ع) و آثار و برکات خاندان عصمت و طهارت ترس دارند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام مهدوی مهر، رییس مجتمع آموزش عالی جامعه المصطفی العالمیه مشهد در افتتاحیه همایش فعالان فرهنگی جهان اسلام که شب گذشته در حرم مطهر رضوی برگزار شد، گفت: در این همایش مبلغان فرهنگ ‌رضوی و فرهنگ‌ها علوی، سفیران نور و طلاب جامعه المصطفی تحت عنوان تشکل فرهنگی گرد هم جمع شده اند.

وی با اشاره به تقسیم بندی اسلام به اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی از سوی بنیانگذار انقلاب، اظهار کرد: آن روز عمق کلام امام راحل برای برخی قابل درک نبود اما بعد متوجه این تقسیم بندی شدند که برای اسلام و حقوق بشر دو معنا وجود دارد.

حجت الاسلام مهدوی مهر افزود: آسلام آمریکایی اسلامی است که در جهان جنایت های بسیاری انجام داده، سر افراد بی گناه را از تن آن ها جدا می کنند و این عمل آن ها منافاتی با حقوق بشری که آن ها مطرح می کنند، ندارد اما حقوق بشر اسلامی این جنایت ها را محکوم می کند و می گوید که از دماغ یک نفر نبایدخون بیاید.

رییس مجتمع آموزش عالی جامعه المصطفی العالمیه مشهد به ترس مستکبران از استمرار فرهنگ اهل بیت(ع) اشاره و ابراز کرد: مستکبران به ظاهر مضاجع شریف اهل بیت(ع) را مظهر شرک بیان می کنند و کسانی را برای مبارزه استخدام می کنند اما در حقیقت آن ها از استمرار فرهنگ اهل بیت(ع)  و آثار و برکات خاندان عصمت و طهارت ترس دارند.

وی افزود: مستکبران که  اسلام هراسی را مطرح کرده اند،  خودشان از اسلامی می ترسند اما مردم را اسلام دیگر می ترساند و این برخورد استکبار را امام دریافته بود و در اوایل انقلاب ما را با آن آشنا کرده بود.

حجت الاسلام مهدوی مهر در پایان خاطر نشان کرد: امید که در این ۴۰ سال از انقلاب اسلامی با افکار امام راحل آشنا شده و در ادامه در سایه رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم  و به استقبال ظهور ولی عصر(عج) برویم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + 4 =