رییس ستاد اقامه نماز: خدمات ۴۰ ساله انقلاب را به خاطر مشکلات امروز فراموش نکنیم

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با بیان اینکه نباید مشکلات موجود را توجیه کرد گفت: نباید به خاطر اشتباه برخی مسؤولان خدمات ۴۰ ساله انقلاب را نادیده گرفت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور عصر امروز در برنامه عصر عاشقی که در مصلی حضرت صاحب الزمان(عج) ورامین برگزار شد با یادآوری اینکه امام خمینی(ره) هیچ روزی را همانند ۱۵ خرداد عزای عمومی اعلام نکرد، گفت: مردم دشت ورامین ولایتمداری خود را ثابت کرده اند، نام و سابقه آنان درخشان است و جانفشانی آن‌ها از یاد‌ها نخواهد رفت.

وی ادامه داد: خروش مردم و کفن پوشان دشت ورامین و آغاز حرکت انقلاب پیرو دل دادن امام به خدا بود و در ادامه آن هم خدا دل‌های مردم را به امام متصل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی ابراز کرد: اگر انقلاب اسلامی تا به امروز به خوبی رشد کرده است، به این دلیل بوده که این انقلاب الهی بوده است، حرکت امام تنها برای خدا بوده و در آن وعده و حمایت پولی و حزبی در کار نبوده است.

وی دوران خفقان طاغوت و وضعیت بهداشت در دوره پهلوی را یادآور شد و افزود: آن زمان باید برای درمان به خارج از کشور می‌رفتیم یا پزشکان خارجی به کشور می‌آمدند، اما امروز می‌بینیم که از بسیاری از کشور‌ها برای درمان به کشور ما می‌آیند که این نشان از پیشرفت انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و درمان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی با ابراز اینکه انقلاب اسلامی یک کودتا نبود، خاطرنشان کرد: انقلاب ما یک خروش مردمی بود که با رهبری امام و اتحاد مردم شکل گرفت.

وی با تأکید بر اینکه نباید مشکلات موجود کشور را توجیه کرد، اظهار داشت: صحیح نیست که به خاطر اشتباه برخی مسؤولان یا بعضی دزدها، کشور را زیر سؤال برد و خدمات این ۴۰ سال را نادیده گرفت.

رییس ستاد اقامه نماز با اشاره به حکومت داری آل سعود بیان کرد: امروز هیچ انسان آزاده‌ای حاضر نیست که در رفاه به سر ببرد، اما به کشورش لقب گاو شیرده داده شود، اگر امروز جنبش‌های اسلامی و مقاومت در لبنان، عراق، فلسطین و دیگر کشور‌های منطقه موفق عمل می‌کنند از خدایی بودن آن‌ها است.

وی در پایان تحریم را یکی از دلایل مشکلات کشور خواند و افزود: متأسفانه گاهی هم مشاهده می‌شود ما به خودمان رحم نمی‌کنیم که این کار شایسته‌ای نیست.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


1 + 9 =