اقتدار نیروهای مسلح اقتدار اسلام است|تقویت بنیه دفاعی سبب وحشت دشمن شده است

حضرت آیت الله صافی با تقدیر از فعالیت های نیروهای مسلح و تقویت اقتدار دفاعی، گفت: فعالیت شما موجب رُعب، وحشت و سرافکندگی دشمنان اسلام و کشور شده است.حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار رییس ستادکل نیروهای مسلح شهادت تعدادی از رزمندگان اسلام و پاسداران جان برکف در حادثه تروریستی زاهدان را به خانواده‌های آن عزیزان و ملت شریف ایران تسلیت گفت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت کرد.

وی با ابراز خرسندی از گزارش ارائه شده، از فعالیت‌ها و جانفشانی‌های نیروهای مسلح کشور تقدیر و تشکر کرد و افزود: خدمات بزرگی که شما برای عزت و سربلندی کشور اسلامی انجام می‌دهید موجب افتخار و دلگرمی مردم شریف ایران می‌باشد. اقتدار نیروهای مسلح، اقتدار اسلام و عزت مملکت و نظام است و مردم  همواره قدردان همه‌ی آنچه نیروهای مسلح برای دفاع از مرزها و کشور اسلامی انجام می‌دهند هستند.

این مرجع تقلید با اشاره تدابیر دفاعی کشور که تحت فرماندهی معظم کل قوا صورت می‌گیرد، ادامه داد:‌ خدمات بزرگی که همکاران شما در همه‌ی عرصه‌های دفاعی کشور انجام می‌دهند؛ و خود را سرباز آقا امام زمان ارواحنا له الفداء می‌دانند، موجب رُعب، وحشت و سرافکندگی دشمنان اسلام و کشور عزیزمان شده است.

حضرت آیت الله صافی با اشاره به قدرت ایمان در پیشبرد اهداف دفاعی جمهوری اسلامی اظهار داشت: مهمترین عامل برتری سپاهیان اسلام، نیروی ایمان و معنویت بالای آنهاست و قدرت روحی رزمندگان اسلام بالاترین سلاح آنهاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اوضاع نامطلوب اقتصادی مردم اشاره کرد و ادامه داد: امروز با اینکه اوضاع اقتصادی مردم ما خوب نیست ولیکن این مردم شریف، همیشه در صحنه هستند. حضور مردم در صحنه موجب دلگرمی نیروهای مسلح ما بوده و باید مسؤولان این حضور مردم را مغتنم شمرده و ببیش از پیش به وظیفه خودشان در انجام خدمت به مردم عمل کنند.

این مرجع تقلید در پایان بیانات خویش خاطرنشان کرد:‌ من همیشه برای سربلندی کشور عزیزمان و عزت مسلمانان دعا می کنم و قدردان همه کسانی هستم که به این مملکت با اخلاص و نیت پاک خدمت می کنند.

در ابتدای این دیدار، سرلشکر باقری گزارشی از فعالیت‌های ستاد کل نیروهای مسلح و همچنین حوادث و وقایع اخیر ارائه داد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = 6