تذکر حجت الاسلام پژمانفر به وزیر صمت، ارتباطات و امور خارجه

سه تذکر حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس به سه وزیر دولت دوازدهم در صحن علنی مجلس اعلام شد.سه تذکر حجت الاسلام پژمانفر به وزیر صمت، ارتباطات و امور خارجه

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه خبری حجت الاسلام پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس به سه وزیر دولت دوازدهم در صحن علنی مجلس اعلام شد.

متن این تذکرها به شرح زیر است: 

تذکر کتبی به وزیر صنعت، معدن و تجارت:

چرا با توجه به گذشت حداقل ۵ ماه از قرار گرفتن لیست قطعات خودرو در گروه کالایی ۲ با ارز نیمایی، خودروسازان هنوز نسبت به بازنگری قیمت خودرو کالا از قطعه سازان اقدام ننموده و سبب توقف نگران کننده این شرکت‌ها به دلیل کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش آنها شده‌اند.

لزوم بازنگری در نحوه اخذ ضمانت‌نامه برای شرکت‌های واردکننده کالا با سابقه طولانی و استفاده از روش‌های جایگزین نظیر سفته مدیران به جای سپرده نقدی.

چرا پس از کنترل شمش آلمینیوم در بازار بورس مجددا قیمت این محصول به سرعت رو به افزایش و عرضه آن به دلیل نامشخص در حال کاهش است.

تذکر به وزیر فناوری و ارتباطات:

لزوم بررسی هر چه وسیع‌تر و رفع مشکل آنتن‌دهی تلفن همراه در مشهد با توجه به تعداد زائرین به ویژه در ایام عید نوروز

تذکر کتبی به وزیر امور خارجه: 

لزوم استفاده از ظرفیت ایجاد شده برای صادرات با توجه به افزایش نرخ ارز و رایزنی وزارت خارجه با کشورهای آسیای میانه، عراق و افغانستان برای شناسایی بازارهای بالقوه آن کشورها.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + 4 =