اقتدار ایران اسلامی ناشی از آموزه‌های مبعث است| اسلام ناب از تهدید نمی‌ترسد

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور گفت: اقتدار ایران اسلامی ناشی از آموزه‌های مبعث است و پیامبراکرم(ص) به ما عزت و دشمن ستیزی آموزش داد.حجت الاسلام کاظم لطفیان، دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور صبح امروز در همایش بزرگ رسول رحمت و نشست مشترک علما و روحانیون تشیع و تسنن خراسان جنوبی اظهار داشت: علما و روحانیت ماموریت تبلیغ و تعلیم را بر عهده دارند و نیازمند شناخت و درک عمیق است.

وی گفت: بهترین حرکت پیامبراکرم(ص) نشستن با فرودستان بود و خداوند متعال به صورت ویژه به ایشان سلام می‌فرستاد و کسی نتوانسته در سلام کردن از پیامبراکرم(ص) پیشی گیرد.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور افزود: پیامبرتنها مفسر هستی هستند و نظام آفرینش نیز بر مبنای شخصیت ایشان ترسیم شده و امروز جهان تشنه سیره رسول الله(ص) و معارف اسلام ناب است.

حجت الاسلام لطفیان تصریح کرد: این همه رنج و عذاب که مسلمانان تحمل می‌کنند برای چه چیزی است؟ چه کسانی می‌خواهند نام پیامبراکرم(ص) و سیره ایشان سر سفره جمهوری اسلامی ایران نباشد؟

وی ادامه داد: کسانی که با پیوند اسراییل برای زدن نام رسول الله(ص) از هیچ تلاشی دریغ نمی‎کنند می‎خواهند سیره پیامبراکرم(ص) را از بین ببرند.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور خاطرنشان کرد: اسراییل بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار در نزدیکی حرم رسول الله(ص) برای ساخت بزرگترین شهر هوشمند هزینه می‌کند چرا که می‌گویند علما می‌خواهند ما سنتی بمانیم بنابراین برای رهایی از سنتی که علما می‌خواهند باید شهر جدید ایجاد شود.

حجت الاسلام لطفیان اظهار کرد: جرم جمهوری اسلامی ایران این است که می‌خواهد آموزه‌های مبعث پیامبراکرم(ص) در جامعه تحقق پیدا کند.

وی با بیان اینکه این چه مسلمانی است که یک انسان پَستی آن را گاو شیرده خطاب کند، افزود: وقتی صحبت از جمهوری اسلامی ایران می‌شود آموزش دموکراسی در قالب افراط گرایی در جهان اسلام خود را نشان می‌دهد که این آموزش برای این است که دریا خون در بین امت اسلام ایجاد کنند.

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور گفت: اقتدار ایران اسلامی ناشی از آموزه‌های مبعث است و پیامبراکرم(ص) به ما عزت و دشمن ستیزی آموزش داد بنابراین نباید از این آموزه‌ها غفلت کرد حتی جنگ‌های پیامبراکرم(ص) نیز برای ما آموزش است.

حجت الاسلام لطفیان افزود: دشمنان از هرگونه تهدید می‌ترسند اما جمهوری اسلامی ایران با پیروزی از سیره ائمه اطهار(ع) از هیچ تهدیدی نمی‌ترسد و آوردن آموزه‌های ناب پیامبراکرم(ص) بر سر سفره مردم مهم‌ترین ماموریت روحانیون است.

وی بیان کرد: اسلامی که هیچ مزاحمتی برای دشمنان نداشته باشد از نظر آن‌ها خوب است و اسلامی که مهم‌ترین مزاحم منافع غربی‌ها باشد از نظر آن‌ها اسلام بَد است.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور عنوان کرد: اسلام ناب اسلام دشمن ستیزی است و از گفتن مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا هیچ هراسی ندارد و به آن افتخار می‌کند.

حجت الاسلام لطفیان با بیان اینکه باید پیام مبعث پیامبر را به جامعه اسلامی منتقل کنیم، تصریح کرد: رسالت مدیریت محدود جامعه اسلامی و انسانی نیست؛ نبوت محدودیت دارد اما رسالت پیوستگی و نامحدود می‌تواند باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی هر جا پرچمی به نام نبوت و رسالت برافراشته شود حمایت و کمک می‌کند، گفت: کسانی که احساس خستگی و ناامیدی کنند با تعالیم پیامبراکرم(ص) هیچ نسبتی ندارد و باید نهضت تبیین راه اندازی و اعتماد ایجاد کنیم.

دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور افزود: کسانی که بذر ناامیدی در جامعه می‌پاشند با آموزه‌های رسالت پیامبراکرم(ص) در تضاد است.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + 2 =