کمک حوزویان خراسان رضوی به سیل‌زدگان

روحانیون خراسان رضوی در قالب گروه‌های جهادی برای کمک به سیل‌زدگان استان‌های کشور اعزام‌شده و هم‌اکنون در حال فعالیت‌های جهادی هستند.کمک حوزویان خراسان رضوی به سیل‌زدگانروحانیون قرارگاه شهید علیمردانی، گروه تبلیغی راه سعادت، گروه جهادی مرحوم واله و قرارگاه تبلیغ طلاب از خراسان رضوی به مناطق سیل‌زده در استان‌های کشور اعزام شدند و هم‌اکنون در روستاهای مناطق مختلف گلستان ازجمله آق‌قلا، گمیشان و غیره در حال خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان هستند.

رئیس بسیج طلاب خراسان رضوی با اشاره به حضور دو گروه جهادی از طلاب پس از آغاز سیل در استان گلستان، گفت: ۳۰ هزار ساعت خدمات عمرانی، تبلیغی، توزیع محصولات فرهنگی و همچنین مواد غذایی مانند یک‌تن برنج، ۵۰۰ عدد ماکارونی و غیره ازجمله فعالیت‌های گروه‌های جهادی بسیج طلاب خراسان رضوی به  ۱۰ روستای استان گلستان ازجمله آق‌قلا و گمیشان بوده است.

حجت‌الاسلام مجید فاطمی ارفع بیان کرد: باوجود سیلاب در خراسان و شهر کلات، در حال حاضر طلاب بسیجی خراسان رضوی به‌صورت هم‌زمان به روستاهای استان گلستان و کلات در خراسان رضوی خدمت‌رسانی می‌کنند.

وی افزود: هم‌زمان با عید مبعث رسول اکرم (ص)، از سوی سازمان بسیج طلاب خراسان رضوی، ۲۵۰ بسته اسباب‌بازی و محصولات فرهنگی به خانواده‌ها و کودکان سیل‌زده اهدا شد.

رئیس بسیج طلاب خراسان رضوی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی طلاب در مناطق سیل‌زده، گفت: در کنار این فعالیت‌ها، بازی با کودکان، مشاوره دینی و بیان احکام از دیگر فعالیت‌های حوزویان خراسان رضوی است که با توجه به شروع کلاس‌های درس، حوزویان تا ۱۶ فروردین در منطقه حضور خواهند داشت.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + = 13