امام زمان افزون بر سربازان مسلح، سربازان مصلح هم می خواهد

حضرت آیت الله سبحانی با بیان اینکه باید در خدمت امام زمان(عج) باشیم، گفت: اگر حضرت سربازان مسلح می خواهند به سربازان عالم و مصلح هم نیاز خواهند داشت تا نشر معارف کنند.حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با گرامیداشت اما با سعادت و پربرکت میلاد امام عصر(عج)، به تشریح روایتی از حضرت بقیه الله الاعظم(عج) پرداخت.

وی افزود: حضرت می فرماید اراده حتمی خداوند متعال به این تعلق گرفته که حق را تمام کند و گسترش دهد، همچنین اراده الهی این است که باطل را کنار زده و از بین ببرد.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که با بیان این که امام زمان(عج) آیات الهی در قرآن کریم را مجسم می کند، اظهار داشت: امروز بخشی از زمین را مسلمانان تشکیل می دهند و بخش اعظم آن دست کفار است و امام زمان(عج) برای اتمام حق و گسترش آن می آیند.

وی ادامه داد: با ظهور حضرت ولیعصر(عج) آیه مبارکه “جاء الحق و زهق الباطل” تحقق پیدا می کند و حضرت با بیان و حرکت حق خود سبب نابودی باطل از روی زمین خواهند شد.

حضرت آیت الله سبحانی تأکید کرد که باید در خدمت امام زمان(عج) باشیم و برای ایشان سرباز، عالم و محقق تربیت کنیم، اگر حضرت سربازان مسلح می خواهند به سربازان عالم و مصلح هم نیاز خواهند داشت تا نشر معارف کنند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + 4 =