برخی با بی مدیریتی خود مردم را به انقلاب و روحانیت بدبین می کنند

حضرت آیت الله نوری با انتقاد از بی توجهی به تذکرات رهبری و مراجع درباره معیشت مردم گفت: برخی با بی مدیریتی مردم را به انقلاب و روحانیت بدبین می کنند.حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار جمعی از بانوان فرهنگی استان تهران  با ابراز نگرانی از وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم گفت: وضعیت معیشت مردم ما را شرمنده می کند، حق مردم ما این نیست که با بی مدیریتی برخی در رنج باشند.

وی افزود: مردم بدانند حوزه علمیه و مراجع بیش از همه نسبت به وضع اقتصادی آنها نگران هستند و به مسؤولان تذکر می دهند اما عده‌ای با بی مدیریتی می خواهند مردم را نسبت به نظام و روحانیت و انقلاب بدبین کنند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم تأکید کرد: درست که حریم هستیم ولی اغلب مسائل مربوط به تحریم نیست و حل مشکلات کشور یک مدیریت انقلابی و جهادی می خواهد، مشکلات امروز را هم عده ای با ساده اندیشی و توجه نکردن به توصیه های رهبر انقلاب ایجاد کردند.

وی ادامه داد: زمانی همه دلسوزان به ویژه رهبر معظم انقلاب فریاد زدند که به آمریکا اعتماد نکنید الان هم می گویند به اروپا اعتماد نکنید اما باز زمزمه هایی به گوش می رسد، خوش بینی به آمریکا یا جهل و ساده لوحی است یا این که خیانتی در کار است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر این که مردم و دلسوزان انقلاب به آمریکا اعتماد ندارند، ابراز داشت: مسوولان حول محور رهبر انقلاب وحدت داشته داشته باشند  و اختلافات را کنار بگذارید، در شرایط فعلی نباید سخنانی بیان شود که سبب شادی دشمنان باشد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 9 = 12