تاکید مراجع تقلید بر کمک رسانی به سیل زدگان (۳)

حضرت آیت الله نوری همدانی با تجلیل از مجاهدات روحانیت در خدمت رسانی به سیل زدگان، بر لزوم استمرار کمک رسانی ها تا سامان یافتن اوضاع مردم آسیب دیده تأکید کرد.حضرت آیت الله نوری همدانی در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به اشاره به مشکلات سیل زدگان، بر لزوم استمرار کمک رسانی ها به مردم آسیب دیده تا سامان پیدا کردن اوضاع تأکید کرد.

وی با اشاره به مجاهدت طلاب و روحانیت در خدمت رسانی به سیل زدگان افزود: متأسفانه رسانه ها به خوبی حضور روحانیت در خدمت رسانی به سیل زدگان کشور را منعکس نکردند اما شاهد مجاهدت های بزرگ علما و روحانیت در سیل اخیر برای کمک به مردم بودیم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که روحانیت در هر زمینه ای که توانایی داشت برای خدمت و کمک به مردم آسیب دیده اقدام کرد، اظهار داشت: روحانیت در سیل اخیر از فعالیت های تبلیغی تا حمل و نقل و پاکسازی خانه ها و خیابان ها فعال بودند و خدمت کردند.

وی حضور روحانیت و مجاهدت در سیل اخیر را یادآور دوران دفاع مقدس دانست و ادامه داد: همانگونه که مردم در دوران دفاع مقدس فوج فوج با علما به جبهه ها می رفتند امروز نیز اینگونه است، واقعا باید از کمک های مردم و طلاب تشکر کرد و این کمک رسانی ها باید ادامه داشته باشد.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که تا از بین رفتن تمام مشکلات سیل زدگان کمک ها باید ادامه داشته باشد، ابراز داشت: نباید به موضوع سیل زدگان به عنوان یک کار موقت نگاه کرد بلکه تا زمانی که ضررها جبران شده و ساختمان ها ساخته شود باید کمک رسانی ها را ادامه داد.

وی عنوان کرد: حوزه های علمیه نیز مانند همیشه باید در کنار مردم باشند و با کمک های مادی و معنوی خود یاری رسان باشند، مسؤولان نیز افزون بر تأمین نیازها باید با اقدام سریع خسارات را جبران کنند و مردم را تنها نگذارند، مردم بدانند که حوزه و علما همواره در کنار آن بوده و خادم ملت هستند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + 1 =