آیت الله نوری همدانی: رژیم غاصب صهیونیستی نفس های آخر را می کشد|تأکید بر حضور دشمن شکن در روز قدس

حضرت آیت الله نوری همدانی تأکید کرد: امت اسلامی باید با شکوه و عظمت در روز قدس شرکت کنند و نفرت خود را از آمریکا سرکرده استکبار و صهیونیست ها نشان دهند.
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در پیامی با تاکید بر حضور پرشور امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس، روز قدس امسال را از سالهای قبل حساس تر دانست.وی افزود: مسلمانان جهان باید با شکوه تر، قدرت، وحدت و اجتماع بیشتری در این راهپیمایی شرکت کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: آمریکا یعنی سردمدار مستکبران جهان افزون بر این که می خواهد قدس را در اختیار رژیم صهیونیستی قرار دهد، در صدد تقسیم کردن سرزمین فلسطین است.

وی ادامه داد: آمریکا می خواهد جایگاه غده سرطانی رژیم صهیونیستی را محکم کند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه رژیم غاصب صهیونیستی حرکات مذبوحانه انجام می دهد، ابراز داشت: صهیونیست ها از همه نظر ضعیف شده اند و مسلمانان جهان با اعلان این که سقوط اسرائیل نزدیک است باید به صورت جدی یا این غده سرطانی مقابله کنند.

وی عنوان کرد: امت اسلامی باید با شکوه و عظمت در روز قدس شرکت کنند و نفرت خود را از آمریکا سرکرده استکبار و صهیونیست ها نشان دهند.

حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: مسلمانان مطمئن باشند که اسرائیل غاصب روزهای آخر را می گذراند و نفس های آخر را می کشد، از این رو باید با قدرت به میدان بیاییم و عظمت و قدرت اسلام را به تمام جهان دهیم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم ابراز امیدواری کرد که امسال سال سقوط و نابودی رژیم صهیونیستی باشد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + = 12