مردم در انتخابات پاسخ دل دادگان غرب را خواهند داد/ جواب بد عهدی، مذاکره جدید نیست

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر این که جواب بدعهدی، مذاکره جدید نیست، گفت: تلاش آمریکایی‌ها این بود که ترامپ برای انتخابات آینده مطرح کند ما غیر از امتیازاتی که قبلا از ایران گرفته ایم، توانستیم امتیازات جدیدی را بگیریم و مجددا ایرانی‌ها را وارد مذاکره بدون نتیجه کنیم، اما تیرشان به سنگ خورد.حجت الاسلام و المسلمین نصرالله پژمانفر، با اشاره به مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نخست وزیر ژاپن اظهار داشت: آمریکاییها از قبل با نخست وزیر ژاپن هماهنگ کرده بودند و در این طراحی به دنبال آن بودند که بتوانند با توجه به شرایطی که در منطقه و در کشور تحمیل کردهاند، باب مذاکرات را مجددا باز بکنند و امتیازات جدیدی را برای خود از ایران به دست بیاورند.

جواب بدعهدی، مذاکره جدید نیست

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فضای جلسه به گونهای پیش رفت که رهبر معظم انقلاب با اقتداری که نشان دادند، نخست وزیر ژاپن نتوانست پیام ترامپ  را منتقل کند. آمریکاییها بد عهدی کردند، بنابراین جواب بدعهدی، عهد و مذاکره جدید نیست.

تیر آمریکایی ها به سنگ خورد

حجت الاسلام و المسلمین پژمانفر خاطرنشان کرد: تلاش آمریکاییها این بود که ترامپ برای انتخابات آینده مطرح کند ما غیر از امتیازاتی که قبلا از ایران گرفته ایم، توانستیم امتیازات جدیدی را بگیریم و مجددا ایرانیها را وارد مذاکره بدون نتیجه کنیم. این تیر به سنگ خورد و امروز آمریکاییها و کسانی که این نقشه را داشتند و برنامهریزی کردند، دست از پا درازتر برگشتند و راهی هم برای این موضوع ندارند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تأثیر موضع مقتدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه بینالمللی و پیام آن برای غربگرایان داخلی، افزود: این یک پیام خیلی شفاف است و آن جمله راهبردی امام در زمان جنگ است که فرمودند: «ما باید مسائل جنگ را در میدان جنگ حل کنیم نه در پشت میز مذاکره». باید بدانیم میز مذاکره ای که آمریکاییها آن را طراحی میکنند، زمین شیب‌داری است که ما را همیشه در قعر زمین قرار میدهد.

مردم تحمل تحقیر از جانب غرب را ندارند

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما نباید وارد بازی آنها بشویم و باید در زمینی که خودمان آن را عادلانه طراحی کردهایم، بازی کنیم. به نظر من پنج شش سال وادادگی و تحقیر ملت و این که ما میتوانیم با دنیا حرف بزنیم، دیگر بس است. مردم بیشتر از این تحمل تحقیر، فشار و مشکلات اقتصادی که بر اساس سیاستهای غلط به کشور تحمیل شده است را ندارند. قطعا مردم با حضور در پای صندوقهای رأی، پاسخ دل دادگان به غرب را خواهند داد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 6 = 12