برخی مغرضان به دنبال هنجارشکنی در کشور هستند | امر به معروف احیا شود

حضرت آیت الله صافی تأکید کرد: عامه مردم کشور پایبند به موازین شرعی هستند اما برخی افراد مغرض قصد هنجارشکنی دارند و باید افراد را از منکر باز داشت.آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی در دیدار با فرمانده انتظامی استان قم با اشاره بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در قرآن و کلام معصومین(ع)، اظهار داشت: همه مردم و مسئولان در اجرای امر به معروف و نهی از منکر، موظف به همکاری با نیروهای انتظامی هستند.

این مرجع تقلید با تاکید بر رعایت دستورات دینی برای سالم ماندن جامعه از ناهنجاری ها،بیان داشت: عمل به دستورات دینی یک تکلیف برای همگان است و امر به معروف و نهی از منکر از بهترین این دستورات دینی است.

وی اهمیت امر به معروف و نهی از منکر را از کارهای دیگر بالاتر دانست و ابراز داشت: حفظ دین و ایمان به امر به معروف و نهی از منکر وابسته است و اگر این موضوع نادیده گرفته شود فساد در سراسر جامعه منتشر می شود.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی اعلام کرد: عامه مردم کشور متدین و پایبند به موازین شرعی هستند، اما در این میان برخی هم از افراد مغرض قصد هنجارشکنی دارند که وظیفه همگانی است تا این عده قلیل را از منکر باز داشته و به معروف هدایت کنند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + = 9