آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار شهردار مشهد: فضای مشهد را جهت بهره‌برداری بیشتر معنوی زائران و مجاوران مهیا کنید

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی بابیان اینکه خدمت به مشهد، خدمت به ترویج معارف نورانی امام رضا است، گفت:فضای مشهد را جهت بهره‌برداری بیشتر معنوی زائران و مجاوران مهیّا کنید.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار شهردار مشهد گفت: توفیق خدمت در شهر مقدس مشهد افتخار بزرگی است؛ این فرصت را قدر بدانید و سعی کنید روز به روز بر خدمت به زائران و مجاوران آن حضرت بیفزایید.

وی افزود: خدمت در جوار ملکوتی بارگاه امام رضا علیه الصّلاه و السلام قداست و اجر بیشتری دارد، چرا که مشهد شهری جهانی و پایتخت معنوی ایران است.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از بیانات خود با اشاره به قداست شهر مقدس مشهد اظهار داشت: اینجا به واسطه وجود مبارک حضرت علی بن موسی الرضا علیه الصلوه و السلام قداست و معنویت خاصی دارد و باید در همه برنامه ها مراقب بود که شئون به طور کامل رعایت شود.

وی در قسمت دیگری از توصیه های خود ابراز داشت: در تمام اقدامات و فعالیت هایی که دارید هدفتان خدمت به حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و مردم که عیال آن حضرت هستند باشد و بدانید اول کسی که از خدمت به مردم خوشحال می شوند وجود مبارک آن حضرت هستند.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی در ادامه، با اشاره به رفت و آمد بسیار زائر به این شهر مقدس تأکید کرد: فضای شهر مقدّس مشهد را جهت بهره‌برداری بیشتر معنوی زائران و مجاوران مهیّا کنید تا مردم توشه های معنوی از این شهر به ارمغان ببرند.

وی در پایان با تشکر از شهردار مشهد جهت خدماتی که به دسته بزرگ هیئات عزاداری در روز شهادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) داشته‌ است، از خداوند متعال برای وی و همکارانش توفیقات بیشتر مسألت کرد.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار، شهردار مشهد گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های شهرداری مشهد ارائه داد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + 1 =