آیت الله جوادی آملی:تکلیف ما تقویت قدرت دفاعی کشور است | به گونه ای آماده باشید که دشمن بترسد

حضرت آیت الله جوادی آملی با تأکید بر تقویت هرچه بیشتر قدرت دفاعی کشور تصریح کرد: باید کشور را از نظر نیروی نظامی و سلاح دفاعی قدرتمند کنیم که هیچ بیگانه‌ای مزاحم نشود.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جوادی آملی در جلسه درس اخلاق هفتگی خود که با حضور جمعی از عزیزان ارتشی و نظامی در احمدآباد دماوند برگزار شد، در سخنانی بیان داشت: این تلاش و کوششی که همرزمان شما کردند، شهدا، جانبازان و نیروی مردمی کردند، این امانت اکنون به دست شما سپرده شده است، إن‌شاءالله امیدواریم همتای دیگران این مرزها را حفظ کنید، این وطن را حفظ کنید تا بیگانه به هیچ وجه طمع نکند، تا اینکه در این مرز و بوم غیر از امنیت و آرامش چیزی نباشد.

وی خاطرنشان کرد: مستحضرید که خدای سبحان به همه فرمود: ﴿وَ لْیجِدُوا فیکُمْ غِلْظَهً﴾، یعنی طرزی شما مسلّح باشید، طرزی آماده باشید که دشمن از شما بترسد! شما که قصد حمله ندارید ولی طرزی آماده باشید که دشمن به خودش اجازه ندهد که خدای ناکرده به این مرز و بوم آسیبی برساند.

حضرت آیت الله جوادی آملی تأکید کرد: این تکلیف ما است که آن قدر کشورمان را از نظر نیروی نظامی و سلاح دفاعی قوی و قدرتمند کنیم که هیچ بیگانه‌ای مزاحم ما نشود، ما که قصد حمله نداریم ولی طرزی آماده باشیم که دیگران به خودشان اجازه این کار را ندهند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + 6 =