آیت الله نوری همدانی: نیروی انتظامی با ناهنجاری‌ها برخورد قاطع کند | برای حجاب فرهنگ سازی شود

حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر اجرای دستورات دینی در جامعه و فرهنگ سازی برای عمل به فرامین اسلامی خواستار مقابله قاطع با هنجارشکنان شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در دیدار سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی با تجلیل از خدمات ناجا، ایجاد و برقراری امنیت را از وظایف مهم نیروی انتظامی دانست و گفت: امنیت نعمت بسیار بزرگی است و به فرموده اهل بیت(ع) امنیت و سلامت از نعمت های مجهول هستند که تا انسان آن ها را از دست ندهد متوجه اهمیت آن نمی شود.وی افزود: بحمدالله شما توانسته اید با توفیق خداوند و با قدرت امنیت را برقرار کنید، خوشبختانه به برکت اخلاص نیروهای مجاهد نظامی و انتظامی، ایران اسلامی از امنیت بسیار خوبی برخوردار است و شاهد امنیت مرزها هستیم؛ باید تأمین امنیت و مبارزه با قاچاق و مواد مخدر همچنان در دستور کار ناجا باشد.

این مرجع تقلید با تأکید بر برقراری امنیت در همه جوانب از جمله فکری، مالی و فرهنگی اظهار داشت: الحمدلله شما توفیق برقراری امنیت را در جنبه های گوناگون دارید، مسؤولان باید نسبت به امنیت، اجرای عدالت و تأمین امکانات برای مردم اهتمام داشته باشند؛ نیروی انتظامی با اقتدار خود امنیت را در سطح عالی در کشور برقرار کرده است.

وی ارتباط نیروی انتظامی با مردم را ضروری دانست و ادامه داد: پرسنل نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی شبانه روز در حال خدمت هستند تا مردم با آرامش و آسایش به امور زندگی خود رسیدگی کنند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر مقابله جدی نیروی انتظامی با هنجار شکنی ها ابراز داشت: حجاب یکی از ارزش های مهم اسلامی است و باید با بی حجابی ها و هنجارشکنی ها برخورد شود.

وی عنوان کرد: باید برای رعایت ارزش ها به ویژه حجاب فرهنگ سازی شده و دستورات اسلام اجرایی شود، بانوان دارای عفاف هستند اما باید حجاب را هم رعایت کنند و به دستورات دینی اهتمام داشته باشند، مراکز و نهادها باید متحد باشند تا با امر به معروف این اصل اسلامی رعایت شود.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: باید به پرسنل خود توجهات لازم را داشته باشید، مدیر مجموعه باید نسبت به نیروهای خود توجه داشته باشد و بر اجرای اخلاق اسلامی تأکید توسط آن ها تأکید کند؛ خوشبختانه از وقتی که جنابعالی مسؤولیت نیروی انتظامی را بر عهده گرفتید خدمات و برنامه های خوبی ارائه کردید و برای شما آرزوی موفقیت داریم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 3 = 4