حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی: امروز جبهه حق در محور مقاومت بروز و ظهور پیدا کرده است

نماینده ولی فقیه در سوریه با بیان این که تنها راه شناخت حق از باطل داشتن بصیرت است، گفت: امروز جبهه حق در محور مقاومت بروز و ظهور پیدا کرده است.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل طباطبایی، نماینده رهبر انقلاب در سوریه در خطبه های نماز جمعه این هفته دمشق که در حرم حضرت زینب سلام الله علیها برگزار شد، ضمن تبریک سالروز امامت حضرت مهدی علیه السلام، تاکید کرد: کم بودن سن در بحث امامت مطرح نیست و یکی از دلایل آن، حضرت عیسی و یحیی علیهما السلام هستند که با صغر سن به مقام رسالت رسیدند و روایات فراوانی بر این امر دلالت دارند.

حجت الاسلام طباطبایی ضمن اشاره به ایام ولادت حضرت رسول اکرم و حضرت امام صادق علیهما السلام و هفته وحدت، تاکید کرد: امامت امتداد نبوت است و داشتن بصیرت یکی از درس هایی است که از پیامبر اکرم فرا می گیریم و بشر با تمسک به این دو ثقل به سعادت می رسد.

وی ادامه داد: داشتن بصیرت، راه نجات از گمراهی های فتنه هاست و در عصر غیبت، آن چیزی که بیشتر مورد هجمه است، تحریف مسیر امامت است. عصر غیبت، عصر سختی است به طوری که طبق روایت شخص مومن، روز از خانه خارج می‌شود و شب، کافر به خانه برمیگردد و نگه داشتن ایمان همانند گرفتن شعله آتش در کف دست است.

نماینده ولی فقیه در سوریه تاکید کرد: فتنه باعث مخلوط شدن حق و باطل می شود و تنها راه شناخت حق از باطل داشتن بصیرت است. این فتنه ها که اخیرا در منطقه به وجود آمد که برادر سر برادر را می برید و ادعا می کرد که حق هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طباطبایی با اشاره به تجربه های سال های گذشته و وقایعی که در منطقه رخ داد، تاکید کرد: تجربه اثبات می کند که همه مصیبت ها و بدبختی هایی که در منطقه به وقوع پیوسته است پشت سر آن آمریکای مستکبر، رژیم صهیونیستی و ارتجاع منطقه است، همان هایی که داعش تروریست را درست کردند و خود ترامپ نیز به أین قضیه اعتراف کرد.

وی ادامه داد: القاعده را رژیم صهیونیستی درست کرد و همچنین این رژیم از جریانات تکفیری در سوریه، عراق و لبنان حمایت کردند تا مردم مسلمان را به قتل برسانند.

وی ادامه داد: محور مقاومت برای دفاع از حرم های اهل بیت علیهم السلام خون های گران بهایی تقدیم نمود و حتی مسیحیان و ایزدیان نیز در این راه با بذل خون خود فداکاری نمودن که آن نشانه وحدت، کرامت، شرف و عزت است و اگر این فداکاری های محور مقاومت نبود آمریکا و صهیونیسم و تروریست های تکفیری همه زنان را به کنیزی می گرفتند و و فرزندانمان را به قتل می رساندند. امروز تجسد جبهه حق در محور مقاومت بروز و ظهور پیدا کرده است.

نماینده ولی فقیه در سوریه در پایان خطبه های نماز جمعه خود از جودوکار قهرمان سوری که در رشته جودو کسب مدال کرده بود تقدیر و تشکر کرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + 9 =