خاطره جالب آیت الله نوری همدانی از آخرین دیدار با حاج قاسم سلیمانی

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان خاطراتی از آخرین دیدار خود با سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، بر لزوم انتقام قاطع از عوامل شهادت این سردار رسید اسلام تأکید کرد.
حضرت آیت الله حسین نوری همدانی در پیامی با تسلیت شهادت سردار رشید و مجاهد اسلام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به بیان خاطره ای از آخرین دیدار خود با این سردار مخلص اسلام پرداخت.وی افزود: حاج قاسم سلیمانی یکی از رجال مجاهد، شجاع و با فرهنگ بالای اسلامی بود که خدمات فراوانی برای اسلام و انقلاب انجام داد و در برابر دشمنان و صهیونیست ها ایستاد، در لبنان، سوریه، عراق و هرکجا که نیاز به مقابله با استکبار و جهاد و حمایت از مستضعفان بود ایشان در صف نخست قرار داشت.

این مرجع تقلید با اشاره به روایتی از امام صادق(ع) اظهار داشت: حضرت فرمود هر کار نیکی درجه بالاتر دارد اما کشته شدن در راه خدا بالاترین درجه است که از آن بالاتر وجود ندارد.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی مکرر در دفتر ما رفت و آمد داشت، در آخرین دیدار بعد از ملاقات رسمی گفتند که همه بیرون بروند من با شما کاری خصوصی دارم، بنده و ایشان در اتاق ماندیم، حاج قاسم از کیف کفنش را آورد و به بنده گفت که کفن من را امضا کنید و نام خود را بنویسید و ما هم امضا کردیم، بعد هم گفت می خواهم به عنوان خداحافظی چند رکعت نماز پشت سر شما بخوانم.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشت: بعد از دیدار بنده از ایمان و بصیرت ایشان منقلب شدم و عشق و علاقه به جهاد و شهادت داشت، در زمان خداحافظی سردار سلیمانی را در آغوش گرفتم و آیه” مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا” را قرائت کردم و با چشمان اشک بار خداحافظی کردیم.

وی عنوان کرد: حاج قاسم سلیمانی از بنده خواستند که دعا کنید من به آن هدفی که در نظر دارم یعنی جهاد در راه اسلام و شهادت برسم، شهادت ایشان هرچند برای مجاهدان و آزادی خواهان سنگین است اما دنیا بداند که مجاهدت های انقلابی و اسلامی ادامه خواهد داشت و مانند حاج قاسم زیاد داریم، امیدواریم به زودی ضربه محکمی به دشمن بزنیم تا بدانند با این اقدامات در مقاومت سستی به وجود نخواهد آمد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = 4