شهادت حاج قاسم سلیمانی طبل زوال استکبار را به صدا در آورد

عضو جامعه مدرسین با شهید سلیمانی را الگوی راسخ جوانان منطقه و دلدادگان راه مقاومت دانست و گفت: ترامپ خبیث با این جنایت طبل زوال استکبار را به صدا در آورد.
آیت الله  محمدجواد فاضل لنکرانی بمناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهان مجاهدش پیام تسلیتی صادر کرد.متن کامل این پیام بدین شرح است:بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت سردار بزرگ اسلام و ایران آقای حاج قاسم سلیمانی رحمه الله علیه و همراهان غیور و مجاهدش اگرچه حادثه ای بس ناگوار است و قلوب همه آزاد مردان و مجاهدان را جریحه دار نمود اما در واقع برگ زرینی در تاریخ جهاد و شهادت در اسلام است.

آمریکای جنایتکار و ترامپ خبیث با این ترور ناشیانه طبل زوال استکبار و آغاز رشد جهاد و فداکاری را در همه عالم به صدا درآوردند.

این شهید بزرگوار الگویی بس راسخ و موثر برای جوانهای منطقه و همه دلدادگان به راه مقاومت است. این حادثه بزرگ را محضر مبارک امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبری معظم انقلاب و همه ملت عظیم الشان ایران و مجاهدان در راه خدا و مجموعه معظم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جان برکفان سپاه قدس و خانواده های عزیز این شهیدان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

امید آنکه با این شهادت انگیزه دفاع از اسلام و مقابله با کفر جهانی خصوصا آمریکا در همه ملت ها افزون گردد و هرچه زودتر شاهد اضمحلال استکبار خصوصا اسرائیل غاصب باشیم . ان شاء الله

محمدجواد فاضل لنکرانی






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 + = 10