اتاق تبلیغ خراسان در بیانیه ای خواستار اخراج سفیر انگلیس شد

اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان در پی حضور ساختارشکنانه سفیر انگلیس در تجمع غیر قانونی مقابل دانشگاه، با صدور بیانیه ای خطاب به رئیس جمهور، خواستار اخراج وی شد.

در پی حضور سفیر انگلیس در تجمع غیر قانونی مقابل دانشگاه امیر کبیر، موجی از اعتراضات دلبستگان به نظام و انقلاب نسبت به این جسارت و حرکت ساختارشکنانه در کشور به راه افتاد و در محافل مختلف انقلابیون موضع برخورد با این سفیر و اخراج وی اتخاذ شد.

بر این اساس اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان  متشکل از علما، فضلا، نخبگان و اساتید انقلابی مشهد در بیانیه ای خطاب به رئیس جمهور حسن روحانی، خواستار اخراج سفیر و برخورد دیپلماتیک بر اساس تدبیر و عزت اسلامی شدند که متن آن از قرار زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

حضور سفیر انگلیس در تجمع مقابل دانشگاه امیر کبیر، یکبار دیگر نقش دشمنان خبیث ایران و به خصوص دولت انگلیس را در ایجاد نا آرامی و ناامنی و به آشوب کشیدن کشور، به وضوح نمایان ساخت.

اینان با پیش دستی و سیاست فرار به جلو، در پوشش همدردی با بازماندگان و داغداران حادثه‌ی اخیر، سعی در جلوگیری از افشای ابعاد مختلف حادثه و تنویر افکار عمومی دارند، بنابراین علما، اساتید و روحانیت عضو اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان، از حضرت عالی میخواهند تا با اخراج سریع سفیر انگلیس خبیث، که نمک بر زخم این ملت داغدار زده، تدبیر وعزت دولت و دستگاه دیپلماسی کشور را به دشمنان نشان دهید./۹۳۳/ت۳۰۳/ب۱

والسلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان

۲۵ دیماه ۱۳۹۸






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + = 11