بازدارنده ها در راه انقلاب اسلامی ایران

فعّالیّت الآن در این جهت است که می خواهند این انقلاب را در خودش ایجاد نفاق و اختلاف کنند و مدفونش کنند. جوان های ما توجه داشته باشند به اینکه آمریکا با سرنیزه نمی آید به میدان شما، با قلم می آید.

غلامرضا گلی زواره

بازدارنده ها

انقلاب اسلامی ایران بر سه رکن استوار شد:

الف) پویایی مکتبی؛  

ب) صلابت، شجاعت و هوشیاری رهبری؛   

ج) مشارکت گسترده، فعالانه و فداکارانه مردم.

این عوامل سبب شد این انقلاب از عزّت، عظمت و اقتدار ویژه ای برخوردار باشد. این اصول در براندازی نظام فاسد و پوسیده شاهنشاهی نقش بسزایی داشت. پس از آن نیز مقابله با استکبار جهانی و غلبه بر دشمنان داخلی با تکیه بر سه اصل فوق همچنان ادامه یافت.

حفظ مختصات این سه عامل بنیادی می تواند همچنان باعث تداوم، توسعه و گسترش انقلاب شود و آن را از هر گونه آسیب و آفتی حفظ کند. یکی از خطرهایی که نظام اسلامی را تهدید می کند، این است که از درون و به وسیه قلم ها و اندیشه های مسموم در رسانه های غرب گرا خلل پذیرد. امام خمینی (رحمه الله) در این باره چنین هشدار داده اند:

«شما نگران آسیب های خارجی نباشید … مادامی که خودتان منسجم هستید،  نه دخالت نظامی از آن کاری ساخته است و نه حصر اقتصادی و این مسایل که آنها پیش می آورند؛ لکن از راه اساسی تر پیش آمدند و آن راه این است که ما را از باطن خودمان آسیب پذیر کند … الآن هم همه دست ها در کار این معنا هستند.[۱]

فعّالیّت الآن در این جهت است که می خواهند این انقلاب را در خودش ایجاد نفاق و اختلاف کنند و مدفونش کنند.[۲] جوان های ما توجه داشته باشند به اینکه آمریکا با سرنیزه نمی آید به میدان شما، با قلم می آید … .»[۳]






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + 8 =