آیت الله سبحانی: حضور مردم در انتخابات دشمن را خوارتر می کند | با حضور خود نظام را بیمه کنیم

حضرت آیت الله سبحانی رأی دادن و شرکت در انتخابات را از الزامات شرعی دانست و گفت: حفظ نظام با همین انتخابات است و عمل روز جمعه ما مکمل راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، به اشاره به فرمایشاتی از امام علی(ع) گفت: امیر مؤمنان می فرماید اگر کسی نقطه قوتی در مدیریت داشته باشد من با او کار می کنم و دنبال این نیستم که همه نقاط قوت در او جمع باشد.

وی افزود: اگر بنا باشد دنبال کسی باشیم که همه صفات خوب و نقاط قوت را داشته باشد از آن جا که پیدا نمی شود انسان تنها می ماند. البته حضرت دو گروه یعنی کسانی که دین و مذهب ندارند و عاقل نیستند را از فرمایش خود استثنا کرده اند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم اظهار داشت: کسانی که توسط شورای نگهبان تأیید شده اند لابد یک نقطه قوتی دارند و ان شاءالله همه آن ها متدین و عاقل هستند و باید کوشش کنیم هر کدام از آن ها که خصلت هایی بهتری دارند به آن رأی بدهیم.

وی رأی دادن را از الزامات شرعی دانست و ادامه داد: حفظ نظام از اوجب واجبات به شمار می رود، حفظ نظام با همین انتخابات است و عمل روز جمعه ما مکمل راهپیمایی ۲۲ بهمن است.

حضرت آیت الله سبحانی تأکید کرد که برای این که دشمن را خوار و پست کنیم باید حضور پرشور و جدی داشته باشیم و مردم را برای حضور بیشتر تشویق کنیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + 7 =