فعالیت روحانیان مساجد برای مقابله با کرونا

حجت الاسلام علیزاده از بسیج برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: روحانیون مساجد به همراه گروه های جهادی برای پیشگیری و مبارزه با کرونا در سطح شهرستان اهتمام دارند.حجت الاسلام سید جواد علیزاده، مسؤول شورای جهادی شهرستان قوچان، به تبیین فعالیت این گروه جهادی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در این شهرستان پرداخت.

وی با بیان این که ۳۰ طلبه جهادگر در این گروه جهادی به تأمین سلامت مردم همت گماشته اند، گفت: شهرستان قوچان را با همکاری شهرداری منطقه بندی کرده و گروه های جهادی به صورت مرتب این مناطق را ضدعفونی می کنند همچنین با کمک دهیاری ها روستاهای تحت پوشش شهرستان نیز ضد عفونی می شوند.

حجت الاسلام علیزاده از فعالیت بسیج روحانیون مساجد برای مقابله با کرونا خبر داد و گفت: این طلبه ها به همراه گروه های جهادی در جهت پیشگیری از کرونا در سطح شهرستان اهتمام دارند.

مسؤول شورای جهادی شهرستان قوچان افزود: توزیع اقلام بهداشتی در حاشیه شهر به همت خیرین از جمله حدود ۴ هزار اقلام بهداشتی، تهیه اقلام بهداشتی مانند ماسک با قیمت مناسب و ارائه به مردم، توزیع ۳۰۰ مورد اقلام بهداشتی بین دست فروشان سطح شهر از جمله فعالیت های ما در این شورای جهادی است.

وی به فعالیت های فرهنگی این گروه جهادی در جهت اطلاع رسانی برای پیشگیری کرونا اشاره و بیان داشت: ۴۰۰ پوستر برای اطلاع رسانی در مورد کرونا تهیه و بین مردم توزیع شد.

حجت الاسلام علیزاده ابراز کرد: گروه جهادی قوچان در همه عرصه ها برای کمک رسانی به مردم در صحنه است از جمله در سیل اخیر سیستان و بلوچستان ما به عنوان اولین گروه تخصصی برای امدادرسانی به مردم سیستان و بلوچستان وارد این استان شدیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 + = 17