کمک آیت‌الله وحید خراسانی به تیم بهداشت و درمان قم/توصیه آیت الله وحید خراسانی به خواندن دسته جمعی دعای فرج در شب نیمه شعبان

توصیه آیت الله وحید خراسانی به خواندن دسته جمعی دعای فرج در شب نیمه شعبان
حضرت آیت الله وحید خراسانی با بیان این که ابواب رحمت الهی در شب نیمه شعبان بر بندگان باز است، مردم را به دعای دسته جمعی و همگانی در شب نیمه شعبان توصیه کرد.

حضرت آیت‌الله‌ وحید خراسانی در پیامی در آستانه‌ نیمه شعبان، ولادت موفور السرور حضرت بقیه الله الاعظم عجل‌الله‌تعالی‌فرجه، مردم را جهت رفع گرفتاری تمامی شیعیان و دوست‌داران آن حضرت به دعای دسته جمعی توصیه کرد.

متن پیام این مرجع تقلید به شرح زیر است:

باسمه‌تعالی
ابواب رحمت خداوند متعال، در شب نیمه‌ی شعبان بر روی بندگان باز است. امیدواریم با توسّل به حضرت ولی‌عصر عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، رحمت واسعه‌ی پروردگار، شامل حالمان شده و این بلا رفع گردد.

از آن‌جا که دعای دسته جمعی، مورد تاکید و مقرون به استجابت است، توصیه می‌شود ان‌شاءالله همگان در منازل و در جمع خانواده، رأس ساعت یازده شب نیمه‌ شعبان، دعای ” الهی عظم البلاء…” را خوانده و بعد از آن یک سوره‌ حمد، هدیه به حضرت نرجس خاتون علیهاالسلام، مادر گرامی حضرت صاحب الزمان علیه‌السلام، نمایند.

کمک آیت الله وحید خراسانی به تیم بهداشت و درمان قم

حضرت آیت الله وحید خراسانی با اهدای هزار عدد ماسک و همچنین ۲۰۰ دست لباس سرهمی ویژه بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی قم، به منظور کمک به ریشه‌کنی ویروس کرونا کمک کردند.

حضرت آیت الله وحید خراسانی با اهدای هزار عدد ماسک N95 و همچنین ۲۰۰ دست لباس سرهمی ویژه بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی قم، به منظور کمک به ریشه‌کنی ویروس کرونا کمک کردند.

این مرجع تقلید همچنین با ارسال پیامی از تلاش‌ها و زحمات پزشکان و پرستاران که در راستای مبارزه با این ویروس تلاش می‌کنند، قدردانی کرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 6 = 14