بیانیه اتاق تبلیغ خراسان در ضرورت حمایت از نیرو و توان داخلی برای غلبه بر مشکلات کشور در سال جهش تولید

اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان با لبیک به رهنمود رهبری در سال جهش تولید خواستار حمایت دولت از نیرو و توان داخلی برای غلبه بر مشکلات شد.

اتاق اندیشه ورز تبلیغ خراسان با صدور بیانیه ای و لبیک به رهنمود رهبری در سال جهش تولید خواستار حمایت دولت از نیروی و توان داخلی برای غلبه بر مشکلات شد که متن بیانیه به شرح ذیل است:

در حمایت از رهنمود مقام معظم رهبری در نامگذاری سال۹۹

بسم‌الله الرحمن الرحیم. یا مقلب القلوب و الابصار. یا مدبرالیل و النهار. یا محول الحول و الاحوال. حول حالنا الی احسن الحال.

ضمن تبریک سال ۱۳۹۹ هجری شمسی به پیشگاه ملت شریف و عزیز ایران و آرزوی سلامتی و موفقیت برای این ملت مظلوم، ایثارگر و حماسه آفرین، به عنوان بخشی از نخبگان فرهنگی کشور اعلام می‌کنیم که در تاسی به فرموده مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال یعنی «جهش تولید» به ایفای وظیفه و تکلیفی که در عرصه فرهنگ سازی برعهده داریم، عمل خواهیم کرد و با تمام توان و تخصص های خود اجازه نخواهیم داد که تحریم‌های ظالمانه فراعنه دوران، نسبت به این ملت سربلند، تاثیر گذار شود.

همچنین از دولتمردان انتظار داریم با حمایت از نیروهای متعهد و متخصص و تولید کنندگان زحمتکش و با اتکای به توان داخل در طراحی و تولید و رفع موانع و مشکلات پیش روی این مجاهدان عرصه اقتصادی، پیشرفت‌های چشمگیری را برای کشور رقم زنند تا در دومین گام‌ انقلاب اسلامی، مقتدرانه بر مشکلات و توطئه های دشمنان غلبه کنیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


5 + 2 =