دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان: دشمن در تلاش برای انحراف اذهان از واقعیت ظهور است

دبیر اتاق فکر تبلیغ خراسان در باب رصد دشمن از وقایع مهدویت گفت: دشمن با رصد دقیق وقایع مهدوی و علایم ظهور در تلاش برای انحراف اذهان از واقعیت ظهور است.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمدهادی مشیری، دبیر اتاق فکر تبلیغ امروز در جمع ائمه جماعات ،روحانیون مستقر و هجرت ، و طلاب حوزه علمیه قوچان، در باب احساس خطر دشمنان اسلام ابراز کرد: دشمنان اسلام و انسانیت احساس خطر جدی کرده و به دنبال مقابله با مهدویت هستند.

وی به روش های مقابله دشمن با مهدویت پرداخت و اظهار کرد: دشمن با رصد دقیق وقایع مهدوی و علایم ظهور در تلاش برای انحراف اذهان از واقعیت ظهور و وقایع مهدوی است.

حجت الاسلام مشیری تهیه فیلم های ضد دینی و ضد مهدویت را از تلاش های دشمن برای به انحراف کشاندن اذهان ملت ها از واقعیت ظهور برشمرد و افزود: دشمنان قسم خورده اسلام با تهیه فیلمهای ضد دینی و ضد مهدویت به تعبیری آخرالزمانی، تهیه بازیهای کامپیوتری و انیمیشنهای ضدمهدوی برای کودکان و نوجوانان درصدد به انحراف کشاندن اذهان و مقابله با اسلام و امام زمان (عج) هستند.

وی در ادامه اضافه کرد: دشمن با مهدی تراشی، ایجاد مدعیان دروغین یا حمایت از آنها و همچنین مقابله با حرکت های عدالتخواهانه مردم در سرتاسر دنیا در جهت مقابله با ظهور منجی بشریت گام برداشته است.

راه های مقابله با توطئه های دشمن

دبیر اتاق فکر تبلیغ راه های مقابله با توطئه های دشمن را تشریح کرد: با شناخت صحیح از امامت و مولا صاحب الزمان (عج) و معرفی امامت و حضرت مهدی (عج) به مردم می توان گام هایی در مقابله با توطئه های دشمن برداشت.

وی انس با حضرت مهدی (عج) و انس دادن دیگران با حضرت به ویژه در مساجد را از روشهای مبارزه و مقابله با حربه دشمنان معرفی و تصریح کرد: با نشر آثار مهدوی، گسترش جشنهای مهدویت و تبیین دقیق ظهور و شرایط آن و شرایط بعد از ظهور برای جامعه می توان جهت ظهور زمینه سازی و با دشمنان مقابله کرد.

حجت الاسلام مشیری با بیان این که با ترویج مهدویت در بین کودکان و نوجوانان می توان قدمی در راه تسریع ظهور منجی بشریت برداشت گفت: امام زمان شناسی و محبت حضرت میان کودکان و نوجوانان، پاسخ گویی دقیق به سؤالات جوانان در عرصه مهدویت و همچنین با تبیین دقیق نگاه قرآن و روایات به مهدویت جوابگوی شبهات باشیم.

دبیر اتاق فکر تبلیغ با بیان این که بایستی از حرکت های شیعه و عدالتخواهانه حمایت و پشتیبانی کرد افزود: با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین جایگاه روحانیت، مراجع و ولایت فقیه در جامعه و نیز رواج دادن معروف ها و مقابله با منکرات در جامعه می توان با حربه های دشمن مقابله کرد.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


6 + 5 =