فرصت نیمه شعبان را غنیمت بشماریم | لزوم دعای همگانی برای رفع بلا از بشر

حضرت آیت الله سبحانی با تأکید بر این که باید فرصت نیمه شعبان مغتنم شمرده شود، گفت: باید معنویت خود را بالا ببریم و از خدا بخواهیم که بلا را از همه بشریت برطرف کند.

حضرت آیت الله سبحانی از مراجع تقلید در پیامی به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: خداوند منان در نیمه شعبان نعمت بزرگی را به جهان بشریت در سال ۲۵۵ عطا فرموده است.

وی افزود: نعمتی که از آن در کتاب های پیشینیان هم خبر داده شده است، قرآن می فرماید در زبور و تورات آمدن مهدی(عج) را گزارش دادیم چرا که روزگاری خواهد رسید که صالحان همه کره زمین را مالک می شوند و اداره می کنند.

حضرت آیت الله سبحانی با بیان این که با ظهور امام زمان(عج) صالحان بر دنیا حکومت خواهند کرد، اظهار داشت: نیمه شعبان روز شادی و خرسندی است و باید بزرگ داشته شود.

وی ادامه داد: البته در سال جاری بلایی همه بشریت را احاظه کرده است که قطعا این بلاها مصالحی دارد که از آن آگاه نیستیم اما در این شرایط در درجه اول باید معنویت خود را بالا ببریم و از خدا بخواهیم که این بلا را از همه بشریت برطرف کند.

این مرجع تقلید با تأکید بر توجه به معنویات و دعا و توسل به اهل بیت طاهرین(ع) ابراز داشت: باید برای همه بشریت که درگیر این بلا هستند دعا کنیم.

وی عنوان کرد: مسأله مهم دیگر این است که باید دقیقا به دستورات کارشناسان و متخصصان امر برای مبارزه با بیماری عمل کنیم و تخلف از آن ها را کار صحیح ندانیم، امیدواریم به برکت امام زمان(عج) و نیمه شعبان خداوند با رحمت و رأفت خود این بلا را از همه بشریت برطرف کند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + = 12