از آموزش شلیک به ائمه (ع) تا بی حرمتی به مقدسات در دنیای کودکانه!

بازی ها نوعا در مساجد و در کشورهای عربی اجرا می شود و اصلا اروپا اسلام را با نام عرب می شناسد و حتی با شتر و صحرا برای کودکان و مردم اروپا، اسلام را تداعی می کنند.


در یکی از این بازی های غربی کودک وارد یک مسجد می شود و روی در و دیوار نوشته انا مدینه العلم و علی بابها و کودک باید با اسلحه به این نام های مبارک شلیک کند و کودک چاره ای ندارد و باید به آن غول سبز رنگ که البته در این رنگ سبز هم که نماد مهدویت است و باری تشیع تقدس است شلیک کند و ناخودآگاه با این اسامی مواجه می شود و ناچارا به این ها نیز شلیک می کند اما اگر بارها و بارها با این صحنه ها مواجه شود شما خود می دانید که چه اتفاقی برای او می افتد.” این جملات بخشی از سخنان حجت الاسلام محمدرضا یحیایی، عضو هیئت علمی موسسه روایتگران نور در خصوص واقعیت بازی های رایانه ای و تاثیرات آنها روی سبک زندگی کودکان است که مشروح آن در ادامه می آید:

IMAGE635429122782752628

پشت صحنه بازی های رایانه ای چه واقعیت هایی نهفته است؟

تقریبا ۱۴ سال پیش زمان وزارت مادلین آلبرایت در امور خارجه آمریکا جلسه ای به ریاست او برگزار می شود و این جلسه محرمانه بود و بعدا اطلاعات آن به بیرون راه می یابد که در این جلسه مطرح می کند طبق تحقیقات ما اسلام تاکنون دین سوم جهان، در ۱۰ سال آینده دین دوم و در ۱۰ سال بعد از آن قطعا دین اول دنیا خواهد شد. لذا باید برای مبارزه با این فراگیر شدن دین اسلام کارها و اقداماتی را انجام دهیم.

جورج بوش در آن زمان برای این منظور طرحی را به سنا می دهد و مورد تصویب هم قرار می گیرد که ۴ بند داشته است و بند اول آن استفاده از فضای سایبری و مجازی است، بند دوم استفاده از شبکه های ماهوازه ای است، بندسوم فیلم ها و سریال ها و بند چهارم آن استفاده از بازی های رایانه ای است.

غربی ها راه خود را می دانسته اند و می خواستند کاری کنند تا کودکان در سرزمین های اسلامی با در معرض این بازی ها قرار گرفتن سست بنیان بار بیایند و آنها صبرشان هم در این قضایا زیاد است و برای ۲۰ سال آینده بچه های ما برنامه ریزی می کنند.

آنها به دنبال این نیستند که بچه ها از همان ابتدا دین گریز بار بیایند لذا وقتی این فرزندان به سنین ۲۴ سالگی و به بعد رسیدند با آن القائاتی که از سال های کودکی توسط بازی ها، فیلم ها و شبکه های اینترنتی در ذهنشان شکل گرفته است با یکسری شبهات ساده می توانند باورهای دینی کودکان را زیر سوال ببرند.

لطفا به نمونه ای از نمادهای اسلامی در بازی های رایانه ای غربی که به عمد بکار گرفته می شود تا کودکان را علیه اسلام بشوراند را اشاره کنید.

در بازی های گوناگون هم که می نگریم بازی ها نوعا در مساجد و در کشورهای عربی برگزار می شود و اصلا اروپا اسلام را با نام عرب می شناسد و حتی با شتر و صحرا برای کودکان و مردم اروپا، اسلام را تداعی می کند و در بازی ها و کارتون هایشان که برای بچه هاست از این فضاها زیاد می بینیم.

در یکی از این بازی های غربی کودک وارد یک مسجد می شود و روی در و دیوار نوشته انا مدینه العلم و علی بابها و کودک باید با اسلحه به این نام های مبارک شلیک کند و کودک چاره ای ندارد و باید به آن غول سبز رنگ که البته در این رنگ سبز هم که نماد مهدویت است و برای تشیع مقدس است شلیک کند و ناخودآگاه با این اسامی مواجه می شود و ناچارا به این ها نیز شلیک می کند اما اگر بارها و بارها با این صحنه ها مواجه شود شما خود می دانید که چه اتفاقی برای او می افتد.

در بازی دیگری کودک باید از گلبرگ قالی رد شود و روی آن نوشته ای وجود دارد که وقتی رویش زوم می کنیم می بینیم نوشته “محمد رسول الله” و باز کودک وارد مرحله ای می شود که باید داخل اتاقی شود که کلید در داخل یک کتاب در صندوق است و باید کودک کتاب را پاره کند تا آن کلید را بردارد و این کتاب هم قرآن است. متقاعدا همه این بازی ها دین کوکان را تحت نظر قرار داده است.

اگر کودک کار نادرستی را بارها و بارها انجام دهد در فضای مجازی قبح این کار برایش ریخته می شود و در عالم واقعی این کار را راحت تر انجام می دهد.

بازی های رایانه ای غربی روی سبک زندگی کودکان چه تاثیراتی گذاشته است؟

یکسری بازی هایی جدیدا به بازار آمده اند که این بازی ها دقیقا روی سبک زندگی و عوض کردن روش زندگی کودکان کار می کند. مثلا بازی “سیمز” بچه در این بازی هر کاری که می خواهد در زندگیش داشته باشد مانند اینکه خانه ای بخرد یا بسازد، روابط زناشویی داشته باشد به راحتی در این بازی این فضاها برایش ایجاد می شود.

این ها همه سبک زندگی را در اختیار کودک قرار دادن و تغییر دادن افکار و باورهای او به سمتی که خودشان می خواهند است. آنها با این بازی ها قصد دارند نگاه کودک را دنیایی و پولی کنند.

وقتی کودک در این بازی ها برنده می شود به او سکه هدیه می دهند این یعنی اینکه نگاه بچه را فقط دنیایی بار می آورند و غربی ها سعی دارند با این بازی ها دنیا و حتی آخرت کودکان را مورد تغییر قرار دهند.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 + = 9