یکی از هدف های روزه ایجاد همیاری اجتماعی است

نماینده رهبر انقلاب در سوریه با تاکید بر استفاده از فیوضات ماه مبارک رمضان، همگان را به کمک به یکدیگر در این ایام سخت دعوت کرد.

با استمرار شیوع بیماری کورونا و ادامه روند تعطیلی نمازجمعه در مصلای حرم حضرت زینب(س) به دلیل عدم شیوع ویروس، حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه در یک گفت وگوی تلویزیونی به بیان چند نکته در رابطه با مسائل مهم روز پرداخت.

نماینده رهبر انقلاب در سوریه با تاکید بر استفاده از فیوضات ماه مبارک رمضان، همگان را به کمک به یکدیگر در این ایام سخت دعوت کرد.

عضو اتاق تبلیغ خراسان بیان داشت: ماه رمضان سفره کرامت خود را یک بار دیگر برای ما گشوده است و انسان می تواند به مقام قرب الهی در این ماه مبارک بیش از پیش دست پیدا کند چراکه پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند هنگامی که ماه رمضان داخل می شود درهای رحمت الهی گشوده می شود و درهای جنهم بسته می گردد و شیاطین در غل و زنجیر می شوند.

تولیت مصلای حرم حضرت زینب(س) ادامه داد: ماه رمضان یک فرصت طلایی است که عدم استفاده و بهره برداری از فیوضات این ماه مبارک باعث خسران و پشیمانی خواهد بود و بهترین عمل در ماه رمضان طبق فرموده پیامبر اکرم (ص) به امیر المومنین علی علیه السلام ترک گناه است.

حجت الاسلام والمسلمین طباطبایی اشکذری در پایان سخنان خود تاکید کرد: در شرایط سختی قرار داریم و یکی از هدف های روزه داری ایجاد حالت همیاری اجتماعی بین مردم جامعه است، پس ثروتمندان باید به برادر نیازمند خود دست یاری دراز کنند بویژه در این ایام سخت شیوع ویروس منحوس کورونا باید در کنار نیازمندان باشیم.






دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ 4 = 10